Ga naar inhoud
  • 0

Bandenspanning reset niet meer ook niet via vcds


SpeedyBE

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb zelf bandendruk via ABS (dus niet via sensoren in de wielen)

Probeer dus wat mee te denken.

z'n batterij gaat ca 4j mee. sensoren in de wielen.

Als de sensoren niet zijn gedemonteerd van de velg zou er geen probleem mogen zijn, enkel als de seal is beschadigd dan ka je een lek hebben wat deze dan weer resulteert op drukverlies.

Probeer eens te veel druk in te zetten gelijk per wiel as en reset dan via de knop -wel sleutel in contact- . bv op 2,8bar

Nog wat info ivbm sensoren http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ecognition

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is het nu net, ik heb mijn banden meestal op 3bar op aanraden van guyke zette ik ze op 2,5 bar en heb even zo gereden.. Dan de knop ingeduwd maar deze wil niet resetten en via vcds kan ik de basic settings ook niet uitvoeren

 

Even terzijde:

Nu dacht ik doordat deze foutcode er ook op stond het met de g22 sensor zou kunnen te maken hebben

 

5322d7ab014941222224fc05a2912ce8.jpg

 

Deze foutcode was voor de tire pressure nu deze code is tot nu toe niet terug gekomen

 

Ben ondertussen bij vw zelf gaan luisteren daar vroegen ze of men esp en abs nog werkte heb ik eens getest en deze werken nog dus mijn abs blok zou het niet zijn als in hun goed begreep :/

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone 5S met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net van bij vw terug stuurdoos is "geupgrade" stond er op de papieren en jah de foutcode is weg en de knop werkt terug ik zal even zelf uitlezen en zien of er iets van nr veranderd is kostprijs 45,90€

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone 5S met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden