Ga naar inhoud
  • 0

B6 Roest achter sierlijst achterportier


Tiebje

Vraag

Horror

post-20892-1423829556,0294_thumb.jpg

 

Zit er een blaar in de lak onder de sierlijst..

Na het verwijderen van de sierstrip (Voor tools zie foto) werd de schade beter inzichtelijk.

post-20892-1423829557,9199_thumb.jpg

Ja, met slippers aan....

 

Eerste gedachte was dat de roest is ontstaan bij de uitsparing voor de sierstrip, Maar een tweede gedacht vertelt me dat de roest ook in het midden van de "bobbel" kan zijn onstaan.

 

Morgenvroeg naar de Dealer voor een "bezichtiging". Kijken wat zij er van vinden. Wellicht gaan ze moeilijk doen (uiteraard) omdat de auto geimporteerd is ?

 

Jullie horen het wel.

mvg, Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Update:

Zo, een tijdje verder. Druk gehad zeg maar. Excuus hiervoor.

 

Een smartrepair man wilde er niet eens aan beginnen.

Net zoals hierboven waren er twee autospuiters die dachten dat het een oude schade betreft. Slecht plamuur.

 

Aan een spuiter/smartrepair-man in Duitsland heb ik tevens bobbels op de voorste rand van de motorkap laten zien.

Deze bobbels waren vrijwel zeker het gevolg van slecht plaatwerk. Was een bekende kwaal, lasnaad.

Deze verwees mij direct door naar de VW dealer om de hoek !

Tevens moest ik daar de roest aan het achterportier laten zien. Hij dacht namelijk dat het plaatwerk eronder slecht was.

Aldus geschiedde.

De Duitse Dealer (Tevens de dealer waar de vorige eigenaar de auto aangeschaft heeft) heeft foto's gemaakt en een rapport opgemaakt voor de motorkap, maar ook voor de roest aan de achterportier.

 

To be continued !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update:

Zo, weer een tijdje verder. Moet toch eens vaker de tijd nemen.... Wederom Excuus.

 

Schade aan de zijkant bleek idd geschuurd plamuur van een vorige reparatie (agv roest)

De roest op de lasnaad rechtsvoor op de motorkap is tevens verholpen. van Coulance geen sprake ivm de kilometerstand.

 

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden