Ga naar inhoud
  • 0

Sportline 3BG


3BGad

Vraag

Hallo mede VAG genoten,

 

Na een tijdje JDM gereden te hebben toch maar weer terug naar VAG.

Mijn naam is Ad en ik woon in Zeeland.

Ik heb voorheen een Golf gti gehad, daarna een Subaru Impreza. Vanwege veel kilometers voor het werk heb ik toen een Passat 3BG tdi gekocht.

Na twee jaar toch maar weer een JDM (Nissan skyline), gevolgd door wederom een impreza.

Na 6 jaar heb ik nu dus wederom een 3BG :-).

 

Buiten de liefde voor auto's hou ik ervan om met mijn Yamaha R1 op het circuit te rijden. Dit laatste gebeurt helaas niet zo vaak als ik zou willen maar het zij zo..

 

Ik ben nu dus weer in het bezit van een Passat 3BG met de nodige goodies.

 

Helaas is de auto echter zodanig verlaagd dmv een schroefset dat ik er niet mee op vakantie kan.

In Nederland ermee rondrijden gaat prima uiteraard.

 

Buiten het opnieuw voorstellen ben ik hier ook om te peilen of iemand in het bezit is van een set schokbrekers/veren van een sportline en deze wenst te verkopen.

 

Alvast bedankt allen.

 

Gegroet, Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Klopt echter de schroefset is kennelijk stuk aan de achterzijde en kan niet meer omhoog.

 

Bovendien is de boel wel erg stug nu. Laten we eerlijk zijn, de Passat ligt als een dweil op de weg vanwege gewicht verdeling dus de straffe ophanging verandert daar niks aan en het is ook niet bepaald een sportwagen die je in de bochten gooit.

Buiten dat het ontzettend lage mooi staat is het niet functioneel.

Ik ben meerdere malen met de onderkant van mijn carter over een drempel gegaan.. Het is wachten totdat het een keer zodanig hard gebeurt dat de boel ervanonder klapt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een setje trendline ophanging gevonden, echter is dit van een type uit 97.

Gaat dit passen onder mijn 2001 type?

Ik ben niet echt bekend met de veranderingen door de jaren heen namelijk.

 

Ik weet alleen dat een trendline 15mm hoger ligt dan een sportline qua ophanging. Dit zou als het goed is het enige verschil moeten zijn maar ik wil dit graag voorleggen aan de experts alhier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden