Ga naar inhoud
  • 0

standkachel driver can of comfort can


ids30postma

Vraag

Ik ben een standkachel aan het in monteren, gisteren alles bevestigt, moet nu nog alleen de draden aansluiten, de Plus heb ik in de zekering kast die in de motorruimte zit op 21F geplugt, de massa ook in de motorruimte, en nu wilde ik de can om de stuurmodule aansluiten, maar je heb can voor comfort en driver can, welke moet ik gebruiken voor de standkachel, ik denk zelf de comfort... :? , en de rest dus voor de brandstof pomp en voor de 91T zender naar achteren toe trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Lucas weet jij waar het eventueel aan kan liggen, ik heb een 3C8 boordnet, en nu wil ik de mistlampen als DRL gaan gebruiken, alleen als ik dat aanvink met vagcom, gebeurt er helemaal niks, mijn mistlampen doen het wel, ik gebruik ze nu als bochtenverlichting, weet jij misschien waar het aan kan liggen.

 

Gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Staan de stadslichten niet gecodeerd als drl? Want drl bij cc zijn de stadslichten ;)

 

Ja dat klopt, de stads lichten branden nu als DRL, maar er staat ook bij central elektrics 09 "foglichts als DRL"

Moet ik nu een extra draad trekken van stadslicht naar mijn mistlampen.

En ik wil graag dat mijn stadslichten altijd blijven branden ook wanneer de knop op dimlicht staat, omdat ik nu de stadslicht als DRL heb ingesteld gaan de stadslichten uit wanneer de dimlichten aan springt. :shock::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden