master Geplaatst 30 mei, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2014 Vandaag heb ik mijn spullen gekregen voor de ombouw naar dubbel din. En zoals gewend een verkeerde beugel gekregen. De goede wordt maandag geleverd. Waar ik mee zit is het frame wat om de airco paneel gaat. Ik heb nu net optiek en ga naar zwart. De net optiek is aan alle kanten gelijk. De zwarte heeft aan de onderkant een schuine kant dan naar binnen gaat. Zie foto's hieronder: Deze heeft onderdeel nummer 1J0 907 047 M 01C. Heb ik nu de juiste onderdeel of niet. Ik heb het gevoel van niet. Kan iemand nakijken of dit de juiste is? Via google heb ik deze weer gevonden. En een fototje van Fai gestolen Ziet er toch iets anders uit. Weet iemand hier een onderdeel nummer van? Fai vermeld 3B0 907 047 H 01C maar deze kent de dealer niet. Ze zeggen wij hebben alleen 1J0 907 047 M 01C Ik weet het niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 30 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2014 Op passat.de zie ik deze 2 staan 1J0 907 047 M 01C satinschwarz 1J0 907 047 M 1QA schwarz Weet iemand of dit alleen kleurverschil is ook het vormpje zoals ik het heb? Ik heb van de dealer een zwarte front gekregen en een satijnzwarte paneeltje. Kleur verschil zie je wel. Dus dat wordt weer omruilen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 31 mei, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 dit nr is een oude 3B0 907 047 H 01C die over naar nieuwe nr: deze is de goede en kost € 12,45 inbtw 1J0 907 047 M 01C Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 31 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 dit nr is een oude 3B0 907 047 H 01C die over naar nieuwe nr: deze is de goede en kost € 12,45 inbtw 1J0 907 047 M 01C Gr Fai Hey Fai bedankt voor je bericht. Ik snap niet waarom ze het onderdeel anders maken kan je eens een close-up foto van jou raampje maken. Dat schuine rand vindt ik er eerlijk gezegd "lelijk" uit zien. Heeft totaal geen nut Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 31 mei, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 AUB. Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 31 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 Jou raampje ziet er duidelijk anders uit Dan moet ik maar deze monteren. Misschien dat ik een keer die andere tegen kom Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 31 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 Misschien dat het er weer beter uit ziet als ik hem in carbon look folie wrap. Ik zit er trouwens aan te denken om de deurhendels en lucht roosters ook te wrappen. Ik weet niet of het TE gaat worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 31 mei, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 Dan heb je een raampje van 1 Din nu? en die passen niet op een 2 Din. Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 31 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 Dan heb je een raampje van 1 Din nu? en die passen niet op een 2 Din. Gr Fai Je bedoeld de nieuwe die ik gekregen heb? Dat is van een 2 din volgens de dealer met nummer 1J0 907 047 M Waarom ziet deze er anders uit dan jouw 2 dins raampje? De oude die past niet dat klopt. Maar dat is ook net-optiek Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 31 mei, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 Dan heb je een raampje van 1 Din nu? en die passen niet op een 2 Din. Gr Fai Je bedoeld de nieuwe die ik gekregen heb? Dat is van een 2 din volgens de dealer met nummer 1J0 907 047 M Waarom ziet deze er anders uit dan jouw 2 dins raampje? De oude die past niet dat klopt. Maar dat is ook net-optiek Dan zeg ik ga ff passen anders weet het niet mee Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 31 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 Dan heb je een raampje van 1 Din nu? en die passen niet op een 2 Din. Gr Fai Je bedoeld de nieuwe die ik gekregen heb? Dat is van een 2 din volgens de dealer met nummer 1J0 907 047 M Waarom ziet deze er anders uit dan jouw 2 dins raampje? De oude die past niet dat klopt. Maar dat is ook net-optiek Dan zeg ik ga ff passen anders weet het niet mee Gr Fai om onduidelijkheden uit de wereld te helpen. Het nieuwe raampje past. Echter waar ik me aan stoor is het schuine randje. WTF zit dat er in Heeft geen nut/functie en ziet er nog eens lelijk uit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 31 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 zo ziet die van mij er dan uit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 31 mei, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 En doe nu de raampje anders om de schuine kant boven als het goed is het goed dat is voor je lcd schermpje om beter goed te zien van de Airco Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 31 mei, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2014 En doe nu de raampje anders om de schuine kant boven als het goed is het goed dat is voor je lcd schermpje om beter goed te zien van de Airco Gr Fai Als het gat er in zit dan kijk ik wel wat het beste/mooiste staat. Ga er niet wakker om liggen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten