Ga naar inhoud
  • 0

Passat 3b klappert


marcel90

Vraag

Hallo,

 

Ik heb vorige week een schroefset onder mn auto gezet en nu komt er een klapperend geluid rechtsvoor weg als ik over een klinkerweg rij. Ik dacht dat het door een draagarm kwam maar heb er vanmiddag een vervangen omdat de achterste rubber er uit gescheurd was. Heb daarna de rest van de draagarmen gecontroleerd maar die zijn allemaal goed. Alle bouten zijn nagetrokken dus die zitten ook goed vast. En het geluid zit er nog..

 

Iemand een idee?

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het Top lager koop je bij de Vw dealer

 

en kijk ff ook naar het

Stabilisator Voor, Links & rechts (Halfe maan)

& de Stab.Stang Rub., Voor. Buiten ( staal stang ) maar die heb net al vervangen.

 

daar zit ook het probleem en ook de top lager van de demper.

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je bedoeld die u-vormige koppelstangen van de stab stang naar de onderste voorste draagarm? Die zijn reeds vervangen en heb ik nog weer gecontroleerd.

 

Yep dan zal één over zijn dat is het Top....... :angel:

 

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toplager oftewel dat rubber is vervangen. Geluid is er nogsteeds.. Ik begon weer te twijfelen aan de draagarmen maar heb alles weer gecontroleerd en getest maar zit geen enkele speling op.

 

Het gekke is dat ik het alleen hoor op klinkerwegen en andere hobbels. Als ik over een drempel ga hoor ik niks.

 

Iemand nog een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar liggen geen losse delen oid. Ja klopt rubber is er al een keer uitgehaald haha.

 

Maar ik kwam er net achter dat als ik het stuur heen en weer doe hoor ik getik onder de kap wegkomen.

Heb even een filmpje geüpload om te laten horen of dit dat geklapper kan veroorzaken.

 

http://youtu.be/XuJFqMxjfjQ

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Na het uitlijnen was t toch niet weg.. Sochtends als ik ging rijden was het geklapper heel erg en naarmate ik langer bleef rijden was t geklapper weg. Enige optie was de veerpoot. Vanmiddag onder garantie een nieuwe eronder gekregen en nu is het wel weg! Dus toch was de nieuwe veerpoot niet goed.

 

Probleem opgelost.

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden