Ga naar inhoud
  • 0

los onderdeel in deurgreep l.a.portier


m18587

Vraag

In het linker achterportier zit bij mij een los onderdeeltje.

Dit betreft bij de deurgreep, dat kleine kapje. Hieronder zit een stalen onderdeel welke los zit. De schroef/bout zit er vanaf de zijkant wel gewoon in en deze zit ook gewoon strak vast. Los draaien en onderdeel er opnieuw inzetten helpt niets. Het blijft los zitten.

 

Ter verduidelijking heb ik twee foto's bijgevoegd.

 

10557

10557

 

10556

10556

 

(krijg de foto's nog niet zichtbaar, maar ben ermee bezig)

De foto's zijn wel zichtbaar als het goed is als je links bij mijn profiel mijn fotoalbum bekijkt..

 

Heeft iemand misschien een idee hoe dit vastzit en kan iemand dit misschien uitleggen aan mij?

Ik zou het wel fijn vinden als eea weer goed vast komt te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Barry, het is 'helaas' niet het kapje. Het betreft het metalen deel dat in de deur gestoken word, en waaraan het kapje vast klikt.

Het kapje klikt nog vast en houd daardoor het geheel op zijn plaats, maar het rammelt zodra de deur dicht valt of geopend word.

 

Stoor mij er gewoon aan, en ben bang het opeens een keer eruit gevallen is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Barry, het is 'helaas' niet het kapje. Het betreft het metalen deel dat in de deur gestoken word, en waaraan het kapje vast klikt.

Het kapje klikt nog vast en houd daardoor het geheel op zijn plaats, maar het rammelt zodra de deur dicht valt of geopend word.

 

Stoor mij er gewoon aan, en ben bang het opeens een keer eruit gevallen is.....

OK kan het me voorstellen.

Zou dan toch z.s.m. langs de dealer gaan. Anders ben ik bang dat ie eerdaags iid foetsie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden