Ga naar inhoud
  • 0

aanschaffen kabel en vag-com


builiche

Vraag

Hoi luitjes,

 

ik wilde graag mijn auto uit laten lezen om te kijken wat voor storingen er allemaal aanwezig zijn in mijn autootje.

Nu heb ik contact gehad met de dealer, kosten: €20

wat is nu wijsheid? als ik hem een paar keer opnieuw wil uitlezen, kan ik dan beter voor € 50 zelf een kabeltje kopen of niet? of zeggen jullie dat er nog veel meer kosen bij komen mbt vag-com?

 

Groeten, Robbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Met vag com kun je meerdere dingen doen dan alleen uitlezen.Je hebt behalve de kabel ook een labtop nodig en een geregistreerde versie van vag-com nodig.Maar iedere keer dat je hem wil uitlezen of bepaalde functies veranderen/wijzigen en dan 20 Eur.betalen bij de dealer. Is ook wat dan heb je de kosten er wel snel uit lijkt mijn.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je ook een geregistreerde versie nodig als je hem alleen wil uitlezen? ik las hier laatst iets over, dat je wel kon uitlezen, maar niets kon veranderen met een ongeregistreerde versie.

En wat zou zoiets kosten, een licentie voor vag com ?

 

Groeten, Robbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Coentje
Hier wordt het wel interessant... :angel:

Ben wel aan het zoeken voor enuhh kabel

ja ik ook, maar er zijn best wat verschillende, ik hoop dat ik de goeie pak :P

 

preciessss met de juiste aansluiting enzo :book:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Let op je hebt ze met usb aansluiting en met een serieële aansluiting de laatste past alleen op oudere types labtop dacht tot pentium 3 en voor de usb heb je nog een drivers nodig.

 

Grtz. Den

 

Thnx voor de waarschuwing :D op deze laptop zit geen serieel meer nee :D dus toch maar usb zien te vinden voor een leuk prijsje

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hey Builiche,

 

Welke software versie heb je nu uiteindelijk gebruikt?

Tip kijk wel uit met wat je verandert het kan flinke gevolgen hebben.

Ook ff de oude waardes noteren dan kun je altijd nog terug :lol:

 

Veel succes met testen.

Hier kun je al foutcodes terug vinden:

http://www.gerritspeek.nl/vag-com/index.html

 

Adios

Coen

Hoi Coentje,

 

ik heb versie 3.112n nu, werkt prima en de foutcodes heb ik inderdaad al opgezocht.. een fout gevonden 17090 ik heb het opgezocht en zag inderdaad een bekend probleem, dat de versnellingsbak stottert, ik heb in een ander topic ook al om hulp gevraagd, ik kan die betreffende sensor niet vinden, ben benieuwd waar hij nou zit.

 

groeten,

 

builiche

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden