Ga naar inhoud
  • 0

Bijrijderskant 32b zeiknat


Lesmansch

Vraag

Dag allen,

 

Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Ik hoop dat ik met jullie hulp meer antwoorden en oplossingen krijg om nog jaren van mijn bakkie te genieten. Gedurende een jaar of 8 rijd ik nu een volkswagen passat 32b uit 1984. Deze auto is mij erg dierbaar want hij is van mijn opa geweest. Er zijn een hoop gebreken waar ik vrij weinig mee kan en heel erg handig ben ik ook niet.

 

Nu heeft een goede vriend onlangs het bijrijders portier roestvrij gemaakt door een stuk van het portier af te zagen, hierop een nieuw stuk metaal te zetten en dit vervolgens af te lakken. Het portier is vervolgens binnen volgespoten met Tectyl. Nu kwam mijn vriendin vandaag terug van het boodschappen doen, en ze kwam erachter dat de bijrijders kant zeiknat is. Ik weet niet of het repareren van het portier en het vochtprobleem met elkaar te maken hebben, maar voor de zekerheid vermeld ik het maar even.

 

Zoals al eerder verteld ben ik niet heel handig en een schuur heb ik ook niet. Mijn grote vraag is wat ik zelf zou kunnen doen om dit vocht probleem te verhelpen. Ik heb al op het forum rondgekeken, en een airco heb ik niet, of er filters zijn waardoor het water naar binnen zou kunnen weet ik ook niet. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Alvast bedankt voor jullie moeite en antwoord,

 

Gegroet,

 

Les

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het afdicht plastic wat ertussen zat is gerepareerd met ducktape. In theorie zou dat wel kunnen, maar na een controle net, waarbij ik alle bekleding heb gevoeld, zou het niet daardoor kunnen komen. Het is echt de bodem die nat is. Alle randen zijn droog, voorzover ik het met de hand kan voelen. De deur was zelf ook niet nat aan de onderkant van alle platen, ondanks dat het net heeft geregend. Ik denk dus niet dat dit de oorzaak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de bak waar die zwarte kap op zit als je de motorkap open doet, daar ligt een geribbeld plastic kap, kan daar lekkage komen, gezien dat dat wel eens rottig kan zijn, even schoon maken en in de strijkkit smeren..

Thans als dat het is.. Sorry, ben nog maar net zelf eigenaar van 32b, dus ik zit alles ook nog te ontdekken.. Vorige Santana had er geen alst van, en deze ik nu heb ook niet, enkel dat deurkaart vocht probleem heeft. Dat is een bult plakbad wat ik erachter trof, dus daar zit hier het probleem..

Enkel mijn hokje moet eerst klaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden