Ga naar inhoud
  • 0

resonerende geluid rechtsachter


ids30postma

Vraag

Afgelopen weken hoor ik steeds een zoemende/resonerende geluid te horen, vandaag mijn buurman even meegereden om te luisteren ( hij is ex vw monteur), volgens hem ligt het aan de wiellager die versleten is, iemand ervaring met het wisselen van een wiellager, of beste dit bij de garage te laten doen.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi ids lager achter is compleet dus je hoeft niks te persen is compleet met naaf ect er zit 1 centraal bout die los draaien maar je moet de schijf remblokken remzadel alles moet je eraf halen is wel kleine 40 min werk

wil het ook wel voor je doen ik hoor het wel mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi ids lager achter is compleet dus je hoeft niks te persen is compleet met naaf ect er zit 1 centraal bout die los draaien maar je moet de schijf remblokken remzadel alles moet je eraf halen is wel kleine 40 min werk

wil het ook wel voor je doen ik hoor het wel mvg.

 

hoi berkii,

 

heb je die wiellager al dan of moet ik een bestellen bij de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vandaag zelf geprobeerd om de wiellager rechtsachter te vervangen, ik kreeg alles los behalve de twee inbussen waar de houder van de remblokken aan vast zitten, tsjonge jonge echt voor geen meter los te krijgen, verwarmt met een brander ook niet gelukt, van het weekend maar eens op een brug zetten en hopen dat het met een moment sleutel wel gaat lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
vandaag zelf geprobeerd om de wiellager rechtsachter te vervangen, ik kreeg alles los behalve de twee inbussen waar de houder van de remblokken aan vast zitten, tsjonge jonge echt voor geen meter los te krijgen, verwarmt met een brander ook niet gelukt, van het weekend maar eens op een brug zetten en hopen dat het met een moment sleutel wel gaat lukken.

 

Kunnen i.d.d. erg vastzitten, goed inspuiten met WD 40 en dan met goed passende veelkantdop 22 met pijp op de wringer lostrekken.

 

viewtopic.php?f=174&t=42778

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aangezien het van de week niet lukt om de remzadel los te draaien, ben ik vandaag naar hobbyhal heinig gegaan in Amsterdam, ze kende mij nog na twee jaar, maar goed auto op de brug gezet en begonnen met sleutelen, het ging vrij gemakkelijk had alleen zo lange sleutel nodig waar je veel kracht op kon zetten, volgens mij was ik binnen een uur klaar.

post-16747-1423828819,4156_thumb.jpg

post-16747-1423828819,525_thumb.jpg

post-16747-1423828819,6031_thumb.jpg

post-16747-1423828819,6968_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden