Ga naar inhoud
  • 0

Menu in witte teller (3C)


Kingversace

Vraag

Ik heb afgelopen jaar een witte 3C teller laten plaatsen door Dreke.

Dit functioneert nogsteeds goed alleen heb ik sinds gister een optie erbij staan in het scherm.

 

Ik heb mijn taal altijd al op Engels staan en nu verschijnt er ineens een duits comfort menu tussen.

Hierin staan allerlei opties die ik eerder niet had. Voor zover ik weet heb ik niks gewijzigd met VCDS wat hierop van invloed kan zijn.

Dreke vertelde mij ook dat er misschien enkele menu's niet zichtbaar waren maar hier was ik tevreden mee.

 

Het enige dat ik heb verandert is de radio. Van een China RNS naar een andere China RNS http://www.navaudio.nl/products/RNS-510 ... radio.html

Om dit te laten werken met mijn stuurbediening heb ik Digital Radio en Navigation aangevinkt in VCDS.

 

Heeft iemand een idee waar dit ineens vandaan komt?

 

Foto-NIFXNZRO-D.jpg

 

Foto-BIHBDDH6-D.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi allemaal,

 

 

Aan het begin van dit topic zegt Gerdtdi dat hij iemand in Polen kent die de 3AA tellers kan flashen naar 3C8.

Helaas is Gerdtdi geen member meer van dit forum als ik het goed heb.

Weet iemand hier iets van, of heeft iemand contactgegevens van Gerdtdi zodat ik met hem contact op kan nemen?

 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi allemaal,

 

 

Aan het begin van dit topic zegt Gerdtdi dat hij iemand in Polen kent die de 3AA tellers kan flashen naar 3C8.

Helaas is Gerdtdi geen member meer van dit forum als ik het goed heb.

Weet iemand hier iets van, of heeft iemand contactgegevens van Gerdtdi zodat ik met hem contact op kan nemen?

 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Bonny

Je kan Gerd nu onder gerdgti vinden hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden