Ga naar inhoud
  • 0

binnenverlichting , cv vergrendeling , tankklepje


piet

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het motortje achterin de koffer aan rechterzijde.

Doe je klepje even open passagierskant achterin, en daar zit een zwarte kunstof kap.

Ster schroef boven los, dan kun je die verweideren, en dan links boven zit een wit achtig motortje.

Die zal je het probleem geven vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de anwb heeft wel het witte motortje losgekoppeld zodat de tankklepje nu los zit want k moest tanken en had het over iets wat onder mijn stoel zit , weet je ook hoe dat ding heet en weet je mss of die kapot is zodat alles nu niet meer reageert

 

groet Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ok , dank je , ik ben wel bekend in grootegast omdat ik daar met de post rij , waar moet ik zijn dan

 

sorry dat ik zo laat reageerde maar ik had vandaag begrafenis van mn vader in beilen , kon jij ook niet weten

maar zit je op legoweg , naast een verpakkingsbedrijf waar ik post moet halen

ik heb die naam ergens gezien in grootegast en ik denk haast dat jij het bent ,

een politie 45 km autootje

 

geef me je adres maar , kom ik langs

 

piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kocht mijn Passat ook met dezelfde problemen: cv werkte niet, tankklepje werkte niet en de binnenverlichting werkte niet.

Ook ik had een andere comfortmodule gekocht. Maar dat was het probleem niet. Na verder zoeken was de bekabeling onder de voetenruimte van de bestuurderskant het probleem. Hier waren een paar knooppunten van kabels doorgeroest. Vochtige vortenruimte waardoor het koper was doorgeroest. Ik heb de boel gerepareerd en alles werkte weer.

 

ik heb dus nog een comfortmodule over voor de liefhebber. 50 euro mag ie weg.

Bij vragen over de storing -> pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden