Ga naar inhoud
  • 0

deurvergrendeling op afstand


elish

Vraag

Hoi iedereen,

 

Een kort tijd geleden installeerde een radio die een paar maanden in de vochtige schuur gestaan heeft in mijn 3b. Ik deed de auto open met afstandsbediening, installeerde en beide afstandsbedieningen doen het sindsdien het niet meer. ik heb geprobeerd om het opnieuw te synchroniseren, zekeringen gechekd. Maar ik kom er maar niet uit wat er aan de hand is :( misschien heeft iemand van jullie een idee wat dat ik het best kan doen.....

 

Alvast bedankt alle.

 

Mvg,

Elish

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Haal eerst de radio eruit. En kijk dan wat er gebeurd

 

Ik zou wel blond zijn. Ik heb het geprobeerd en het werkt weer. alleen vraag ik me af wat voor verband ze met elkaar hebben??? de radio heeft geen frame die aan de auto vast zit. misschien is er iets mis met aarde? Maar gaat het nu gebeuren bij elke radio die ik er in wil zetten of...??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

weet iemand misschien hier een raad mee? Als ik mijn radio los koppel van de auto doet mijn afstandbediening het wel. Maar ik hoef maar mijn radio er op aan te sluiten en de afstandbediening doet het weer niet. ik heb even geen andere radio om tik het te experimenteren. Mocht dat het geval zijn, heeft iemand een idee wat de redenen hier van kunnen zijn en hoe dat ik het kan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eerlijk gezegd weet ik het niet, ik had de iso kabel van een andere radio gepakt en dat weer aangesloten.en alles deed het. In het verleden heb ik geknoeid met de kabeltjes. Bij mijn vorige auto deed alles het gewoon. Dus ik ging er van uit dat er niets mis was met de radio. Ik ging beetje experimenteren met andere radio en de kabeltjes en het werkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden