Ga naar inhoud
  • 0

Knipperlichten 3B


Jeffreyvw

Vraag

Goedemiddag allemaal,

 

Vanochtend heb ik mijn nieuwe LED knipperlichten van het merk JOM ontvangen voor mijn 3B. Nu blijkt hier tot mijn verbazing een 'batterijhouder' en een kleine schakelaar tussen de knipperlichten te zitten. Moet ik deze verwijderen? Aangezien de knipperlichten toch los moeten van elkaar. Zal even een foto plaatsen, misschien dat het wat duidelijker is.

 

Alvast bedankt.

 

58rqu.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Jep, als ik het goed zie, is het een draaidopje waarin de draden inzitten

Kan je gewoon draden uitrekken en dan moet je die aansluiten op de plus en min in je voorscherm

 

Omdat het leds zijn, goed kijken of je bruine draad op orginele draad in schm aansluit op de zwarte van led, anders doen ze het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Goedemiddag allemaal,

Vanochtend heb ik mijn nieuwe LED knipperlichten van het merk JOM ontvangen voor mijn 3B. Nu blijkt hier tot mijn verbazing een 'batterijhouder' en een kleine schakelaar tussen de knipperlichten te zitten. Moet ik deze verwijderen? Aangezien de knipperlichten toch los moeten van elkaar. Zal even een foto plaatsen, misschien dat het wat duidelijker is.

Alvast bedankt.

 

Dat schakelaartje is voor het laten knipperen: aan/uit

Batterijhouder voor "standlicht" functie dan belast je je accu niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Goedemiddag allemaal,

Vanochtend heb ik mijn nieuwe LED knipperlichten van het merk JOM ontvangen voor mijn 3B. Nu blijkt hier tot mijn verbazing een 'batterijhouder' en een kleine schakelaar tussen de knipperlichten te zitten. Moet ik deze verwijderen? Aangezien de knipperlichten toch los moeten van elkaar. Zal even een foto plaatsen, misschien dat het wat duidelijker is.

Alvast bedankt.

 

Dat schakelaartje is voor het laten knipperen: aan/uit

Batterijhouder voor "standlicht" functie dan belast je je accu niet.

 

Volgens mij is het batterijhoudertje en schakelaar puur om in de verpakking te kunnen zien hoe knipperlichten eruit zien bij ingeschakelde spanning

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden