Ga naar inhoud

en we hebben kennis gemaakt met : HET WINKELKARRETJE


SpeedyBE

Aanbevolen berichten

dus nu heb ik 2 mooie krassen op de voorbumper (die pas 2weken oud is :angry: )

 

nu hoe kan ik die wegkrijgen ?

zonder al te veel dure toestellen natuurlijk, kras is niet heel erg diep

 

de dame zij heel leuk dat ik het niet kan bewijzen dat zij het was ... (en nee de parking heeft geen camera's)

 

ochja graag jullie tips :|

 

vanaf nu parkeer ik mij DUBBEL ! en SCHEEF ! :angry::angry::angry::angry::angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe, dit snap ik even niet helemaal John. Heb je gezien dat zij het veroorzaakt heeft? En dan toch ontkennen? ik bedoel: daar kan je toch gewoon je WA verzekering voor aanspreken.. onvoorzichtigheid met een winkelkarretje. Dat heeft niets van doen met de autoverzekering dan. Is dan geen enkel probleem. Als ik schade veroorzaak, dan vergoed je die toch gewoon ok.... lijkt me zeer eenvoudig... Ik zou die mevrouw toch nog eens benaderen.... Mits je haar gegevens hebt natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf heb het niet gezien maar mijn moeder was bij me die heeft het gezien (wij doen altijd inkopen samen op maandag scheelt wat diesel)

+ ik weet niet wat een WA verzekering is :/ (is dat iets van NL ?)

anyway ik denk mss dat wa zelfde is als familiale (dan op zen belgisch)

 

*offtopic*

het erge is dat geen kat hem nog iets aantrekt in BE ik heb het met de seat ook gehad op diezelfde parking enkel was het daar een wagen die tegen de zijvleugel was gereden 200 euri was die hersteld.

 

*ontopic*

ik ga eens kijken of men verzekering niks doet anders zal die rap even een beurt krijgen in een bedrijf, hoopte het enkel zelf even snel op te knappen :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik bedoel gewoon je wettelijke aansprakelijkheidsverzekering. Die heeft die mevrouw toch ook (zal inderdaad dan de "familiale" zijn). Je moeder heeft het gezien, dus je hebt ook een getuige. Lijkt me duidelijk. Als je gegevens van deze mevrouw hebt, haar gewoon netjes schriftelijk aansprakelijk stellen via jouw verzekering gericht op haar aansprakelijkheidsverzekering. Kost haar verder niets, geen premie of wat dan ook. Dus tja....

 

ik zelf heb het niet gezien maar mijn moeder was bij me die heeft het gezien (wij doen altijd inkopen samen op maandag scheelt wat diesel)

+ ik weet niet wat een WA verzekering is :/ (is dat iets van NL ?)

anyway ik denk mss dat wa zelfde is als familiale (dan op zen belgisch)

 

*offtopic*

het erge is dat geen kat hem nog iets aantrekt in BE ik heb het met de seat ook gehad op diezelfde parking enkel was het daar een wagen die tegen de zijvleugel was gereden 200 euri was die hersteld.

 

*ontopic*

ik ga eens kijken of men verzekering niks doet anders zal die rap even een beurt krijgen in een bedrijf, hoopte het enkel zelf even snel op te knappen :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden