Ga naar inhoud
  • 0

getik bij draaien


Marleyke93

Vraag

als ik men passat 3C start en ik moet ergens uitrijden en ik draai hoor ik steeds een licht getik dat van ergens komt. ik weet niet of het uit het stuurslot komt of ergens anders. na een tijdje stopt dit. het is geen hard getik maar het valt me wel op! en het is ook niet elke keer. wat me ook opvalt is dat men lichten als die aanstaan en schijnen ergens op dat deze tijdens het draaien precies minder hard schijnen en dan weer harder. dit is echt wel miniem en denk dat het wel normaal is maar dat getik vind ik wel raar. men passat is van 2007 dus vanaf dan waren de problemen met het stuurslot minder of is dit een teken dat ik dat probleem ook ga hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zouden dit de kachelkleppen kunnen zijn?

Vooral bij het wegrijden als de motor koud is hoor je dit tikken en verder komt het tijdens het rijden ook regelmatig voor.

Schijnt dat als je een kachelpaneel monteerd het over is.

Anderen kunnen je hier waarschijnlijk meer over vertellen.

 

Groetjes George

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Marleyke,

 

Ik had tijdje geleden ook getik. Vooral hij het opstarten en het niet indrukken van de koppelingspedaal. Wanneer je deze wel indrukt, wordt het tikken minder. Als je dit hebt, dan betreft dit jouw koppelingsplaat. Nadat ik die vervangen had was het probleem verholpen.

 

Succes

 

Hista

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden