Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met stoelverwarming


jenspeeters

Vraag

Hallo iedereen,

 

Ik heb onlangs een vol lederen interieur op de kop kunnen tikken met zetelverwarming, dit wou ik natuurlijk aansluiten op mijn passat maar zit met de volgende problemen:

bij dit lederen interieur heb ik twee schakelaars gekregen een blauwe en een rode, maar er ontbrak het kapje met de stoel er op, dus heb ik een ander setje besteld bij een vw garage, de schakelaars zijn toegekomen maar nu zijn deze groen en bruin welke zijn nu de juiste om aan te sluiten?

 

Heb dan natuurlijk ook de kabelset besteld bij vw met als nummer 3B0-971-381-C maar toen ik dit ben gaan halen, bleek er bij de kabelboom 2 groen aansluitingen ( zijn voor de stoelen bedoeld) zijn en een bruin klopt dit? Of ontbreekt er nog een deel?

31012013862.jpg

31012013859.jpg

Wie kan me helpen? die zou ik heel dankbaar zijn ;)

 

grtz

 

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom Jens,

 

Ik heb afgelopen zomer originele stoelverwarming in beide stoelen ingebouwd, daarbij was de bruine stekker voor de passagiersstoel. Er zou ook een groene stekker moeten zijn voor de de schakelaar van de bestuurder. Zoals het er nu naar uit ziet, heb je voor de 2 stoelen 1 schakelaar... :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Had precies het zelfde probleem makkelijkste is gewoon bij kufatec een kabelboom te bestellen. De kabelboom zou wel te koop moeten zijn bij de dealer moeten ze ff zoeken in accessoires voor achteraf inbouw. Heb zelf gewoon bij kufatec besteld en ingebouwd super makkelijk. De schakelaars met de verschillende kleuren maakt niet uit waar je die zet links of rechts werkt op allebei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden