Ga naar inhoud
  • 0

Inbouwen Multimedia adapter en DVD speler


Gerrie

Vraag

Allereerst iedereen de beste wensen!

Ik zit een beetje in dubio. Ik heb al een half jaar een multimedia adapter (VNS-526) liggen en een DVD speler (Boss BV2600UA). Deze is eerder door mijn garage uit mijn vorige Passat gebouwd. Dus het wordt tijd deze eens in te bouwen. Wat mij dus op de volgende vraag brengt, zal ik dit zelf doen of laten doen? Heb destijds wel de RNS 300 door de MFD2 vervangen maar dat was enkel stekkertjes omsteken. Nu moet zowel de DVD speler als de MM adapter van zowel constante als geschakelde spanning worden voorzien. Ik durf dat eigenlijk niet aan, bang voor storingen in het gehele systeem. Is er een manier om dit veilig zelf te doen? Of geen risico nemen en (tegen betaling) een bedrijf laten uitvoeren? Is er misschien een stekker in de handel die je tussen de quadlock zet en de navi waarop deze aansluitingen zitten. Dat zou het electronische deel een stuk eenvoudiger maken :-) Mocht het iets toevoegen: Mijn Passat Variant is uit 2008 maar heeft CAN bus 2007. Daarbij vraag ik me af of de schakelaar op de VNS het snelheidssignaal onderbreekt of het GPS signaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een contact geschakelde 12v kun je gemakkelijk bij de climate control aftappen, ik denk niet dat het schakelaartje het snelheidssignaal blokkeert maar dat er 12v op een bepaald,pinnetje wordt gezet met een weerstand ertussen. Dit zorgt dan voor vrijgave boven 7 km/h

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden