Ga naar inhoud
  • 0

3c zwart alcantara stoelen ook leverbaar in memory?


ATS

Vraag

Mijn passa heeft zwart alcantara zetels, maar vroeg me af of deze ook in memory leverbaar zijn geweest?

en zit alles van de memory in de bestuurders stoel?

Heb ik dan alleen die stoel nodig of komt er nog wat anders bij kijken :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

nu zie ik vaker de stoelen van de sedan en CC voorbij komen. passen die ook in een variant?

 

en de stoffen R36 stoelen, zien er zo blauw grijs uit, passen die in een zwart interieur? (heef iemand dit toevallig op foto?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb paar maanden geleden opmarktplaats een setje voorstoelen van een passat CC gekocht met full memory en stoelverwarming, voor 200 euro, ik heb de verwarming eruit geknipt en mijne eigen stoelhoezen overgezet met de airbags, wel een rotwerk, ikzelf had geen stoelverwarming, dus eerst kabels besteld, aangesloten en dat ging ook niet geheel vlekkenloos maar uiteindelijk werkt het allemaal, als ik de deur open doet dan gaat de stoel automatisch naar mijn zitstand toe, en de spiegels gaan ook naar de positie, en als mijn vriendin de deur open doet dan gaat alles naar haar stand toe bewegen, en de geheugen van de stoelverwarming is ideaal,niet elke keer de stoelverwarming aan zetten, maar onthoudt gewoon de stand, het was wel even een rotklusje de stoelen omzetten maar wel ideaal en gemakkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor het deel met de knoppen vind ik 2 artikel nummers:

3C0881317 E en 3C0881313 en dan heb je nog een toevoeging voor de kleur.

De prijzen zijn gelijk €34,00

Het voorste gedeelte is: 3C0881327 met een toevoeging voor de kleur en deze kost €22,00

Als je zover bent zou ik Autohaas een mailtje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden