Ga naar inhoud
  • 0

Auto hobbelt over de weg


dynacaf

Vraag

Beste Forumleden,

 

Mijn auto rijdt niet meer zo lekker over de weg, waar ik met mijn passat gewend ben om over de weg te "glijden" maakt mijn auto nu een woefwoefwoef geluid als ik aan het rijden ben, de tempo van dit geluid gaat gepaard met snelheid/omwentelingen van mijn banden, als ik dan in een bocht naar links stuur wordt het veel erger, rechts niet zo.

Ik voel ook dat de auto onder me kont lichtjes hobbelt...

 

Heeft iemand dit wel eens gehad?

De garage heeft me al 4 nieuwe banden onder laten zetten zonder resultaat :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
lijkt me duidelijk een gevalletje versleten schokbrekers..

 

 

 

Schokbreker die eronder zitten zijn pas half jaar oud.... Het probleem ontstaat hoorbaar door mijn wielen, of dit de velgen of iets anders is is mij niet duidelijk, dit omdat het erger wordt als ik naar links stuur, het gehobbel/ getril voel ik ook lichtjes in mijn stuur, velgen zijn gebalanceerd met lood tijdens aanschaf nieuwe set 4 banden door de garage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gecupte banden is het probleem niet, had er al 4 nieuwe banden onder laten zetten, geen resultaat, misschien toch dan de wiellager(s)

De garage gaf aan dat de wiellagers niet lang meer te gaan hebben, alleen dan raar dat dit idd niet gepaard gaat met een hoop herrie bij kapotte wiellagers bij mijn auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden