Ga naar inhoud

US grille


Marleyke93

Aanbevolen berichten

graag zou ik de snuit van men passatje een mooie look geven!

ik had eerst gedacht aan een highline grill ma ik ga gaan voor de US grill.

is er iemand die weet waar ik deze goedkoper kan vinden dan bij volkswagen zelf! bij de dealer kreeg ik te horen dat deze origineel met de parkeersensors meer dan 270 euro kost.

iemand die een goedkopere plaats weet voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

USA Grill 3c0 853 651 G PWF en vraagt bij de dealer een dealerkorting dan heb je z'n 15 a 20% korting.

 

dit moet je nog bij bestellen voor je PDC

steun voor PDC

LINKS : 3C0 919 492 K

RECHTS: 3C0 919 492 L

 

Kleefband voor steun PDC

LINKS : 3C0 919 939 A

RECHTS: 3C0 919 939 B

 

Dan zijn ze op 3j tijd sterk gestegen in prijs amai :shock: , heb nog toen 180€ neergelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

USA Grill 3c0 853 651 G PWF en vraagt bij de dealer een dealerkorting dan heb je z'n 15 a 20% korting.

 

dit moet je nog bij bestellen voor je PDC

steun voor PDC

LINKS : 3C0 919 492 K

RECHTS: 3C0 919 492 L

 

Kleefband voor steun PDC

LINKS : 3C0 919 939 A

RECHTS: 3C0 919 939 B

 

Dan zijn ze op 3j tijd sterk gestegen in prijs amai :shock: , heb nog toen 180€ neergelegd.

ja ik verschoot ook wel toen de verkoper die prijs zei en liet zien op zijn scherm! ik dacht dat het niet zo duur zou zijn ma blijkbaar is een grill toch duur!

maar dit zijn wel de prijzen in belgie. misschien zijn ze in nederland goedkoper. dat weet ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die bij Jennes in Machelen gekocht en ik vraag daar altijd dealer korting, dat scheelt ook wat.

Zijn nu in verlof tot 17/08

daar ben ik ook gaan horen! ja en ik weet dat ze met verlof zijn want daardoor kunnen we onze nieuwe scirocco niet gaan halen en gaat dat pas volgende week :(

en je moet dan gewoon dealerkorting vragen? en dan geven die dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je interesse hebben dan heb ik ook nog een mooie tweedehandse liggen. Met VW teken en PDC sensoren. Het is een US highline grill, uiteraard origineel. Heeft lichte gebruikssporen maar geen echte beschadigingen oid. Vraagprijs voor de set via PM. Als ik mijn auto terug heb zal ik foto's maken en komt ze ook op andere sites te koop.

 

GrTz Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden