Ga naar inhoud
  • 0

Speakers Passat B5


los-cuentos

Vraag

Hallo

 

Heb vandaag mijn versterker en subwoofer geinstalleerd in mijn Passat B5 en het was de bedoeling dat ik ook mijn speakersetje zou installeren.

Ik heb de oude speakers eruit gehaald (doorboren) en heb nu een gat met staal er rond. Hoe kan ik nu het best mijn nieuwe speakers erin zetten.. Met speakerringen? is een 17cm Pioneer 3 weg.

 

Ook had ik de vraag hoe ik die dan connecteer want de standaar maken gebruik van een adapter van 4 kabels naar 2.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je hebt voor 17 cm speakers idd adaptorringen nodig te verkrijgen bij de dealer. Zonder ringen kan je raam niet meer helemaal open !

Ook zijn er forumleden die van MDF wat fabriceren. Zelf had ik toen ook een 3 weg systeem van Pioneer geinstalleerd, met de ringen en de bekabeling heb ik op de nieuwe draden stekkertjes aangemaakt zodat ze in de bestaande stekker past(dus niet geknipt)

De tweeter kabel is gekoppeld aan de woofer als het goed is. De tweeter bleef bij mij niet heel mooi zitten maar daar had ik weer een hete lijm pistool voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zijn toch geen 16's vanvoor want als ik kijk kan ik als ik wil mijn box nu aansluiten (gaten komen overeen) maar dan zit ie op het metaal van de deur natuurlijk

 

 

Die ringen moet je zo zien, het zijn dezelfde die je er nu op heb zitten. Alleen zit er nu een 13 cm speaker in en met de adaptor ringen passen er 17 cm speakers in.

 

Met de speaker op de binnenplaat gaat hem echt niet worden. Je raam komt dan op de magneet van je speaker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Speakers op de speakerringen en dan in de deur monteren.

Die ringen halen je speakers iets naar voren omwille van de marginale inbouwdiepte

Voordat je de boel helemaal weer dicht bouwt even kijken of je raam helemaal naar beneden kan.

Het is ook een kwestie van logisch nadenken en goed kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden