Ga naar inhoud
  • 0

Bestuurdersstoel en lederen stuur


Milwaukee

Vraag

Goedemorgen,

 

Ik ben net lid geworden van deze mooiesite, Ik wist niet dat zoiets bestond. Ik rij al 12 jaar Passat. Rij nu in een Passat sedan, 1.9 TDI, 96Kw automaat van 2004. Het betreft een trendline uitvoering en daarom heb ik heel eenvoudige stoelen en een plastic stuur. Ik zou graag de bestuurdersstoel verwisselen voor een dikke, pluche comfortline stoel en een lederen stuur willen monteren (had ik in mijn oude Passat Comfortline ook). Kan dat en waar kan ik deze spullen het beste kopen?

 

Alvast bedankt voor de info,

 

Groet Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Antracite, setje. Auto is comfortline, met hout inleg, en 3 spaaks hout stuur, en leer. Enkel is de airbag van stuur los geweest, en heeft met de ring een tik gegeven op het hout en is een barstje in gekomen.

Verder de set zit nog compleet ingebouwd, en moet gereinigd worden.

Ik kan eventueel voor je regelen dat het int word gehaald en dat je het op een avond bij mij weg kunt halen.

En dat het bij mij thuis kan worden ingebouwd bij jouw. Dat is mogelijk..

Mooi stuur moet ik voor je gaan zoeken. Maar ik kan wel kijken, zal tegen 50 euro liggen, enkel heb ik dan geen airbag voor je.

Maar dat ik doordeweek even heen ga om te demonteren, en compleet klaar te leggen is mogelijk.

De betaling bespreken we even via pb.

 

Set is wel schade vrij, ik heb er laatst nml voor zwager bij gestaan.

Die twijfelde er over, maar die heeft 3b, en dan zit ik met de computer uitlees stekker, in de nieuwe console is die anders. Maar als jij hebt 2004, en dat is 1 op 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden