Ga naar inhoud

Groupbuy ramen blinderen?


Bootje_Ronald

Aanbevolen berichten

Zoals jullie wel hebben gemerkt ben ik weer even weggeweest...Zo gaat dat soms, en wordt de 'Passat-liefde' even aan de kant geschoven. Volgende week zit ik bij bewuste leverancier om een spoilertje van een ruit (motor, zgn 'hamster-spoiler') te laten tinten. Zal dan ns een serieus lijntje uitgooien...

 

Zit nu weer in wat rustiger vaarwater, dus zal de boel hier weer regelmatig vervuilen en onzin spuien...:lol: Ja, ik heb jullie ook gemist...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste mede-forumgangers,

 

Ik ben gisteren bij betreffende bestickeraar geweest en heb leuke condities gekregen. Omdat dit afwijkende prijzen betreft, kan ik deze niet zo maar publiceren. Heb je interesse, stuur even een pb'tje...Heb natuurlijk wel een aantal deelnemers nodig voor deze prijzen. Afspraak maak je zelf, daar ga ik niet tussen zitten...8-).

 

Percentage tint kun je ter plekke uitzoeken (zijn geloof ik 5 versies), en nogmaals voor de duidelijkheid: bewegende ramen worden gedemonteerd en dan bestickerd. Ik ga hier geen discussie voeren met mensen die vinden dat dat geen verschil maakt (laat je ramen dan svp bij een ander tinten), want dan roep je iets waarover je waarschijnlijk geen verstand hebt. Ik quote dit maar even van de reclame-beletteraar...Dit heeft met name te maken met de levensduur dat de folie netjes blijft zitten. Hou hierdoor dus rekening met een langere 'levertijd'. Er zit simpelweg meer arbeid in...

 

Uiteraard ontvang je ook gewoon garantie op het verrichte werk, dit specifieke bedrijf heeft bijvoorbeeld de Rabobank als klant. Die zijn zeer kritisch te noemen...Eventuele claims handel je rechtstreeks af. Ik steek m'n handen er voor in het vuur dat ze net werk afleveren en eventuele claims netjes afhandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden