Ga naar inhoud
  • 0

elektrische ramen en spiegels werken niet meer


Shaunn

Vraag

Zoals de titel zegt gaan al mijn ramen niet meer naar beneden of boven en mijn verstelbare spiegels ook niet meer..

Ik heb net mijn hemelverlichting vanvoor kapot geprutst ( :roll:) tijdens het vervangen van interieurverlichting, wiens ook niet meer werkt uiteraard. Heeft dit met elkaar te maken? En hoe kan ik het fixen?

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem, maar dan heb ik niet aan mijn hemel verlichting geprutst.

Van de ene op de andere dag werkt mijn AB niet meer, tevens de elektrische ramen en de elektrische verstelling van de spiegels niet meer.

AB werkt alleen nog maar op de kofferbak, als ik die vergeet te ontgrendelen en probeer de wagen te starten, gaat het alarm af, is uit te zetten door 1x op ontgrendelen te drukken op de AB.

Dus ik moet nu de auto van het slot halen door de sleutel in het deurslot te steken.

Volgens mij werkt de comfoor module nog wel, want als ik de sleutel 4 seconden omgedraaid hou, gaan alle 4 ramen wel open/dicht.

Inmiddels al een tweedehands slot van de sloper gehaald en geplaatst, dit heeft geen effect.

Bekabeling doorgemeten om te zien of er mischien een breuk zat, niets kunnen vinden.

Alle Relais nagekeken(punten schoongemaakt) en doorgemeten, zijn volgens mij allemaal goed.

Interieur verlichting werkt goed, gaat uit na dat de sleutel in het contact slot zit en op stand 2 wordt gezet, gaat tevens uit als met de AB de kofferdeksel op slot gaat.

Dit is een erg iri probleem.

Ik zou ook graag willen weten waar de ontvanger zit van de AB, de comfoor module weet ik te zitten (bestuurders kant onder de vloerbekleding)

Alvast bedankt voor eventuele info.

VWPassat 1,9TDI 110PK 3B variant bouwjaar 2000-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kom net bij de monteur vandaan, uitgelezen, geen communicatie met alle 4 de deuren.

Conclusie, de comfort module is naar zijn grootje.

Wel raar dat de afstandsbediening van de koffer deksel wel werkt en als ik vergeet deze te ongrendelen via de AB , het alarm afgaat.

Nou ja, maar ff zoeken naar een nieuwe module.

 

Greetzzzz: gelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alle 4 de deuren zou inderdaad goed kunnen.

Maar die modules zijn niet gratis dus zou ik voor de zekerheid ook even controleren of niet de draden van de bus beschadigd zijn in de deuren.

Meestal in de slurf van de deur.

Baat het niet dan schaad het iig niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo ReneR,

Heb vandaag via de onderdelen lijn een andere module binnengekregen (E50,-), geplaatst en wel, alles werkt weer.

Alleen een afspraak gemaakt bij de VW dealer om de sleutel code opnieuw te programmeren in de module.

Dit gaat vrijdag dus gebeuren.(om 08:00, wel een beetje vroeg.)

Ik hou jullie op de hoogte.

 

M.v.g: gelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden