Ga naar inhoud

Glasstop


Gast marco131

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort mijn passat aan het cleanen en wilde graag een cleane achterruit, dus de wisser met motor e.d. verwijderen. Je houdt de ruit dan niet meer schoon, maar ik spreek uit ervaring en dit is niet hinderlijk. Na allerlei eigen verzinsels in het verleden om het overblijvende gat op te vullen kwam ik nu terecht op een duitse site waar zogenaamde glasstops worden verkocht van glas en aluminium en exact in het gat passen. Dit is niet alleen voor de variant maar ook voor de golf, polo, mini, skoda etc. Voor de geinteresseerden: http://www.gecleant.de Op de site staan ook veel voorbeelden met foto's. Een stop van glas kost incl. verzenden 28 euro en is na ontvangst van betaling na 3 dagen in huis met duidelijke gebruiksaanwijzing. Op de site zijn ook erg goede zuignappen voor de kentekenplaten te koop voor bijv. shows en treffens.

Ik heb een voorbeeldfoto bijgevoegd.

post-16138-1423826839,7015_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die custom doppen zijn ook wel leuk die ze daar aanbieden.

 

 

Zelf rijd ik ook al jaren zonder achter ruitenwisser (3B en 3BG) en ik mis hem ook niet.

Bij Glasshop 24 (ebay) heb ik er zelf al een paar gehaald

 

Leuk trouwens die Yamaha twin XS650.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook ouwe troep kan leuk zijn, eerste eigenaar sinds 1979 en (LET OP) origineel bijna 30.000 km gelopen en dat dus in 33 jaar, daar is geen km aan gelogen. Hij gaat dus ook nooit meer weg.

 

Die custom doppen zijn idd ook leuk maar als je de glazen neemt lijkt het meer op een (glas)geheel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden