Ga naar inhoud
  • 0

Raamklemmen achterportieren monteren


Patrice

Vraag

Wie kan mij advies geven of eventueel helpen (omgeving Gouda en voor niks gaat de zon op) om de raamklemmen achterportieren te monteren?

 

Ik heb mijn achterdeuren gedempt en andere speakers geplaatst. Rechtsachter was de raamklem er al uit en links heb ik verwijderd. Nu blijkt het een helse klus om die doppen (nieuw) weer te plaatsen en de VW dealer rekent hier in Gouda

Euro 225 (ruim 2 uur arbeid) wat ik toch te veel van het goede vind ondanks dat ik aangaf dat de panelen deels zijn verwijderd. Ik kan geen instructie vinden op de KB.

 

Alvast bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je hier wat aan: Linkje uit de KB

Bijna volledig onderaan.

 

Ik heb die busjes eerst van elkaar gescheiden, en vervolgens met behulp van een waterpomptang in elkaar gedrukt. (Toen de buitenste al in het gat in het raam geschoven zat)

 

EDIT: Ik dacht dat TS de 2 witte kunstsstof busjes bedoelde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met de busjes aan elkaar is het moeilijker om ze in elkaar te schuiven. Ik heb ze losgesneden, je drukt ze dan vrij makkelijk in elkaar.

(In mijn geval moest ik er nieuwe busjes in zetten omdat de oude losgetrild en onvindbaar waren. Ik heb de alu plaat losgedraaid en het slot laten zitten, kon er toen net bij met uitgerekte vingers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden