Ga naar inhoud
  • 0

RNS 315 RDS opties


fhomasp

Vraag

Hey,

 

Sinds begin vorige week rij ik met een nieuwe Passat variant met oa. RNS 315 ingebouwd. Ik heb nog te weinig gereden om dit deftig te evalueren, al lijkt het mij alvast heel mooi. Nu had ik op mijn vorige wagen een audio systeem dat extra RDS data liet zien op z'n display zoals het programma op de radio, of het huidig afgespeeld nummer, enz. Ik krijg dit echter niet te zien op mijn RNS 315 systeem en ik vind daar geen optie voor. Ik heb het instructie boekje erbij gehaald en gezocht maar niet gevonden. Any ideas? :-)

 

thanks,

T

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb je dit niet in je MFA+? Dat is dat beeldschermpje tussen je tellers. Die geeft bij navigeren ook de hoognodige info aan. Deze kun je o.a. naar Radio, BC en bij stilstand een heel aantal aanpassingen zoals taal van je BC, CH/LH, comfortsluiten e.d. doen.

 

Oh ja, het is hier gebruikelijk dat je je even voorstelt in het topic: ik ben.... ik rij... dan kun je eventuele gegevens noteren zoals bouwjaar, km-stand, motorcode e.d..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De RNS315 kan het programma en het nummer dat ze brengen op het ogenblik weergeven... hangt waarschijnlijk ook van de zender af. Maar het is mogelijk op de 315, in te stellen in het setupmenu waarschijnlijk... (Ik heb zelf geen 315, maar heb het wel al gezien...)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de optie nog niet gevonden, maar ik ben ook van Mechelen (B) dus mss kan je het komen uitleggen ;-) haha :-)

 

Ik weet ook zeker dat de weergave effectief door de zender wordt ondersteund want dit werkte wel standaard bij mijn vorige wagen bij dezelfde zender

 

 

Ik zal mij straks of morgen voorstellen dan. Het gaat alvast om een Passat 2012 Variant Comfortline 1.6 TDI. Het is een leasingwagen.

 

Bedankt voor de antwoorden alvast!

 

T

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
er zit ook een i toets rechts boven, naast de gleuf van de cd. komt extra info te voorschijn.

je moet het boekje maar eens lezen van de rns315. ben je wellicht nog sneller dan een reactie op het forum:)

 

Morgen bekijk ik dit zeker nog eens, maar ik had alvast via de index alles over "RDS" opgezocht en dat stond er toch niet tussen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey again,

 

Ik heb ondertussen toch een behoorlijk aantal km afgelegd en dacht dus dat ik ondertussen de welgekende RDS functie zou vinden, maar dit is dus niet het geval. Uiteraard heb ik nog eens het boekje van het ICE systeem erbij genomen en onmiddellijk viel mij op dat er niet RNS 315 staat maar RNS 510. Op mijn bestelbon en in de car configurator van VW staat RNS 315 dus nu twijfel ik. Het ziet er zo uit, zoals in de eerste post op onderstaand forum:

 

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72669

 

Met de handleiding ben ik toch niet zo veel meer te weten gekomen behalve dan dat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden