Ga naar inhoud
  • 0

Cruise control probleem 3B


VWAltena

Vraag

Hoi mede passatrijders,

 

ik heb een probleem met mijn cruisecontrol van mijn passat 3B 1.8 T mot AEB,

als ik mijn cruisecontrol activeer via mijn schakelaar hoor ik onder het dasbord wel een relais oid tikken, maar de cruise schakelt dan niet in, als ik vervolgens de schakelaar heel lang vasthoudt dan is het net of hij wel reageert, maar dan ben ik op snelweg wel al 5 kilometer verder, heb al ff op het forum gekeken maar kon zo niets vinden.

heb mijn schakelaar gisteren vervangen voor het type van een skoda(zie elders dit forum) maar dat verandert helemaal niets, vacuumleidingen voor zover ik ze zien kan zijn allemaal goed........

 

iemand een idee waar ik zoeken moet????

 

Groeten Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet of je handig bent maar je zou deze kunnen proberen, scheelt weer €100,- euro :mrgreen:

Zie de link viewtopic.php?f=159&t=42618

 

Ik had het zelfde probleem, en na lang zoeken ( ook nieuwe hendel gekocht van Skoda) en een nieuwe remlicht schakelaar ( heb ik weer terug gebracht) bleek dus het stuur apparaat stuk :mrgreen: ( heb ik zelf weer gemaakt) .

 

Dus doe je voordeel ermee, succes

 

Ps , hij werkt nog steeds prima :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik weet niet of je handig bent maar je zou deze kunnen proberen, scheelt weer €100,- euro :mrgreen:

Zie de link viewtopic.php?f=159&t=42618

 

Ik had het zelfde probleem, en na lang zoeken ( ook nieuwe hendel gekocht van Skoda) en een nieuwe remlicht schakelaar ( heb ik weer terug gebracht) bleek dus het stuur apparaat stuk :mrgreen: ( heb ik zelf weer gemaakt) .

 

Dus doe je voordeel ermee, succes

 

Ps , hij werkt nog steeds prima :mrgreen:

 

dat ga ik eens bekijken..... alvast bedankt voor de tip!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden