Ga naar inhoud

2de sleutel voor 3b 1998


passarjen

Aanbevolen berichten

Ten eerste , heeft ie het sleutelnr? Zo niet kan ie bij de dealer terecht, die kan het sleutelnr opvragen ,dit is nodig om tweede sleutel te bestellen :mrgreen:

 

Te Tweede , inleren moet/kan bij de dealer , eerst moet de sleutel aangemeld worden , daarna ingeleerd. Inleren kan zelf ook maar eerst aanmelden ( dit kan je zelf niet) :mrgreen:

 

 

Kosten zal wel iets van 80 euro zijn , ( als je klapsleutel hebt) :cry: Een normale zal iets goedkoper zijn.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Hoofdsleutel met transponden met wisselende code bij bestellen moet het chassisnr wordenopgegeven bij de vw dealer

09/97-08/00

 

voor 2e normaalsleutel dus zonder AB Klap

 

Onderdeelnummer:

 

3B0837219ASINB

 

Prijs incl. BTW:

 

€ 60,69

 

en voor inleren kost € 20,00

het kan ook Gratis als je lief vraagt :mrgreen:

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Ik heb er ook 1 bij laten maken , koste het lieve sommetje van 132 € hier in Emmen :-(

 

 

voor normaalsleutel zonder AB Klapslapsleutel :?:

 

of Met AB Klapsleutel :?: de Prijs

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de normale sleutel , dus zonder AB en klapsleutel . Had al direct de indruk dat ik helemaal alleen voor hun kerstbonus moest zorgen , maar een auto heeft gewoon 2 sleutels nodig ( vind ik )

 

Duur man wat is jou Onderdeelnummer: dan staat op de bon?

 

kan niet zo duur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de normale sleutel , dus zonder AB en klapsleutel . Had al direct de indruk dat ik helemaal alleen voor hun kerstbonus moest zorgen , maar een auto heeft gewoon 2 sleutels nodig ( vind ik )

 

Duur man wat is jou Onderdeelnummer: dan staat op de bon?

 

kan niet zo duur

 

Bon heb ik niet meer , ben niet zo van het bewaren. Het had met een bepaald type transponder te maken , die maakte het zo prijzig. Mocht ik ooit nog weer een sleutel nodig zijn dan ga ik de grens wel over . :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden