Ga naar inhoud
  • 0

Aansluiten multimedia adapter op MFD2 DVD


Gerrie

Vraag

Ik wil een multimedia adapter aansluiten op mijn huidige MFD2 DVD (versie C) zodat ik dvd's kan kijken op dit systeem.

Maar, moet ik dan mijn (fabrieks) cd wisselaar opgeven of is er een speciale ingang op deze unit welke nog vrij is?

Kan iemand mij dit zo vertellen zonder dat het apparaat er uit moet? en dan nog zeggen de aansluitingen mij niets :-) En zijn er nog meer dingen waar ik eventueel rekening mee moet houden? In het menu van de MFD2 DVD kan ik een AUX bron kiezen met A/V. Maar deze hangt er dus (nog) niet aan. Ik moet deze adapter nog kopen maar wil zometeen niet voor een verrassing komen te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Multimedia interface en cd wisselaar hebben een aparte aansluiting en zitten elkaar dus niet in de weg. Let er wel op dat je nog steeds een aparte dvd speler nodig hebt en dat het standaard niet mogelijk is om dvd te kijken tijdens het rijden.

 

Gezien de kosten is het misschien slimmer om je mfd2 te verkopen en een rns510 te kopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dankjewel voor de info! Ik heb bewust voor de MFD2 gekozen vanwege de looks en vanwege het feit dat deze minder wordt gestolen... Maar is het zo dat deze mm-box het mogelijk maakt om tijdens het rijden te kijken of is dat weer een aanpassing aan de navigatie? De mijne is intussen unlocked en heeft dus ook SW30. Voor achterin de auto heb ik al schermpjes voor de kinderen. Ik vind het zelf wel wat om onderweg wat videoclipjes te draaien en tijdens de vakantie wil mijn vrouw ook wel eens een filmpje kunnen kijken. Wij rijden nl altijd in de nacht en ik ben dan meestal niet zo aanspreekbaar omdat ik me dan graag wil concentreren op de weg 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden