Ga naar inhoud
  • 0

VW LOGO CAMERA


Jim78

Vraag

Dag mensen

 

Ik zit met het volgende ik wil op mijn passat 3C sedan een achteruitrijcamera in mijn vw achterklep logo laten plaatsen. Nu heb ik de volgende onderdelen:

5K0 827 469C ULM, maar zonder vw Logo

3C0 907 441 camera control unit

Kabelset van Polcarsystems met aansluitingen naar regelapp en naar camera en RNS510C

 

Mijn vraag en zorg is of de bestaande kofferbak VW Logo op de 5K0 827 469C ULM kan aansluiten. Gezien er op mijn 5K0 827 469C ULM geen VW Logo bij zat.

 

Wie weet of het kan. Ik hoor graag van jullie. Zit te stressen, omdat de VW dealer aangaf de logo niet los te hebben :roll::roll:

 

Foto-TM8OICOF-G.jpg

Foto-G8Y6TQFV-G.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja eindelijk. de nw camera is binnen (met de logo ) alleen zonder dat witte trechtertje voor de water afvoer. Weet niet of dat een probleem zal zijn bij de passat 3C sedan.

 

hier de foto`s

 

Foto-ZZSMECJE-G.jpg

 

Foto-LNOO6PDY-G.jpg

 

Hier de carsystems aansluitkabel set. Het bestaat uit 2 kabelsetjes

 

dit is de eerste :

 

Foto-NCEEGLMB-G.jpg

 

En hier de 2de kabelsetje:

Foto-GFPXXLML-G.jpg

 

Hier de kabels wat aan de camera zitten:

Foto-I3CWG3HA-G.jpg

 

En het bijhorende regelapp:

Foto-ZKX7ZJTI-G.jpg

 

 

Verder heb ik

deze onderdelen bij de dealer nog bestelt:

 

3B0972722 4 pin connector for camera

4B0973712 4 pin controller for badge

1J0973802 2 pin connector to interface with the old badge wiring

1J0972923 2 pin connector (reverse signal)

1J0972712 2 pin connector (reverse signal)

000979131 Repair wire (quantity 4)

000979132 Repair wire (quantity 1)

000979133 Repair wire (quantity 2)

5K6827861 drain tube - this will direct any water that comes in through the badge away from the lock assembly directly below the badge

000979133 permanent fuse (5A ATM Type Mini Fuse)

 

 

Wat ik wel mis op mijn camera is het witte trechtertje. Ik weet niet wie hier mee ervaring heeft en hoe noodzakkelijk het is. Het slangentje heb ik bestelt, maar kon de trechtertje niet vinden??

zie :

http://www.my-gti.com/2047

 

Mocht iemand nog ideeen hebben of tips, graag

 

gr Jim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ze delen nochtans het zelfde logo zo te zien(in €tk@) denk dat je die gewoon kon overhalen.

Heb geen sedan enkel ervaring van variant en deze werkt op een andere soort camera.

 

voor dat aansluitstopje (trechter) niets te vinden in €tk@ tenzij dat het deze is 3c8827713B +- 0.25€ "is geen geld, kan je er voor wagen"

Deze 3c8827713B zit op de CC en de 3AA(nieuwe passat) en de nieuwe golf maar allen op een andere plaats op de tekening ?!

 

Anders eventueel van dat andere er af halen die je terug bracht als deze er op zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden