Ga naar inhoud
  • 0

4 kanaals PDC


PassatSportline

Vraag

Beste lezers,

 

Ik heb een vraagje, heb al een tijdje parkeer sensors in de achterbumper. Ben er helaas een tijdje niet mee bezig geweest. Nu wil ik dit graag afmaken en mijn vraag is: Kan ik een 4 kanaals module van Golf V met OPC ook plaatsen in de 3C? Ik had op ebay een module gevonden met onderdeel nummer: 1K0 919 475. Zou volgens de verkoper wel lukken maar ik kan verder nergens hierover iets vinden.

 

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De Golf V en Passat hebben hetzelfde can platform... de golf gebruikt zelfs hetzelfde boordnet als de passat. Dus normaal kan dat geen probleem zijn...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die werkt samen met de RNS, mits je de juiste stuurdoos (kanaal 10 van de canbus) hebt natuurlijk. Want ook de Golf had PDC die niet OPS compatibel is (kanaal 76 van de canbus).

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die werkt samen met de RNS, mits je de juiste stuurdoos (kanaal 10 van de canbus) hebt natuurlijk. Want ook de Golf had PDC die niet OPS compatibel is (kanaal 76 van de canbus).

 

grtz, dre

 

 

Dre, heb je enig idee hoe ik dit kan nakijken? Is dat d.m.v. VagCom kijken of ik bij nummer 10 kan inloggen zeg maar?

 

Als het kan zou het met OPS beter zijn natuurlijk. Onderdeel nummer: 5J0 919 475 A, dat is dus gewoon PDC dat wel werkt met de passat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan zou ik dus eigenlijk het onderdeel nummer wat je hebt gegeven vinden & kopen. Kabels & zoemer erbij kopen en vervolgens proberen om in te loggen op kanaal 10 en vanaf daar kan je dan waarschijnlijk ook OPS activeren. De PDC zou wel werken met deze module maar OPS hangt er dus van af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed, ik heb wat rondgekeken. Jammer genoeg de module niet 2e hands kunnen vinden. Ik vraag me af van welk model de module is (5J)?

Als het goed is heb ik de volgende kabels nodig:

 

Om de sensors met de module te verbinden:

http://www.kufatec.de/shop/product_info ... at-3C.html

 

Om de module te verbinden met zoemer en CAN, RNS510 etc.:

http://www.kufatec.de/shop/product_info ... at-3C.html

 

Excuses dat ik zoveel vraag! Wil alleen zeker zijn voordat ik aan iets begin..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De kabels zijn hetgeen je nodig hebt... let op : kufatec is heel slecht in info welke kabel je waar moet aansluiten.... dus vraag duidelijke schema's.

Ik zal eens horen dat ik nog gelijkaardige module kan krijgen, deze komt van Polen....

 

Volgens mij is 5J een algemeen nummer, in meerdere wagens gebruikt (Passat, Golf, touran...) zoals op het ogenblik 5N in gebruik is...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden