Ga naar inhoud
  • 0

What the fak(ra)?


Calderone

Vraag

Hallo!

 

Zoals menig RNS510 gebruiker wellicht weet, is de GPS module met de head unit verbonden middels een Fakra connector.

 

Aangezien er in mijn regio meer RNSen worden gestolen dan fietsbanden worden opgepompt (?) haal ik zelf s 'avonds mijn RNS eruit voordat een ander het doet.

 

Nu is het zo dat het kabeltje van de GPS muis los is gekomen uit het Fakra huisje.

Nu de vraag; heeft iemand hier al ervaring mee en hoe dit op te lossen?

Het is blijkbaar lastig om de kabel terug in zijn huisje te krijgen.

 

Fijne avond!

 

Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dus als ik je rns moet hebben moet ik bij jou inbreken dus

das nog gemakkelijker dan je auto open breken

tot binnekort :mrgreen::mrgreen:

kijk eens als je de kabel niet hebt stuk getrokken door dat elke keer in en uit te trekken

normaal zijn er 2 plastic kapjes die je moet induwen en dan kan je em er op duwen , is een soort vergrendeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarschijnlijk is je vergrendeling kapot (dat is dat kleine paarse stukje in de blauwe stekker). Als je alles er toch elke avond uithaalt kan je beter de stekker zonder dat huis in de RNS steken, is veel makkelijker, en werkt even goed.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dus als ik je rns moet hebben moet ik bij jou inbreken dus

das nog gemakkelijker dan je auto open breken

tot binnekort :mrgreen::mrgreen:

kijk eens als je de kabel niet hebt stuk getrokken door dat elke keer in en uit te trekken

normaal zijn er 2 plastic kapjes die je moet induwen en dan kan je em er op duwen , is een soort vergrendeling

 

Guyke! Nog bedankt voor bovenstaande tip!

Voorlopig gaat het in en uit halen (met groots beleid) goed! uiteraard is het niet bedoeld om dit zo op te lossen, maar zelfs in mijn wijk zijn de afgelopen maanden weer enkele RNS-sen verdwenen. tja! je moet wat! :wink:

 

Guy, zou je nog eens aan Danny (dacht ik) kunnen vragen of hij die achterkant van dat middenconsole nog heeft liggen? De console zit prachtig in de auto en is werkelijk een verrijking! Ben er heel blij mee, nogmaals thanks! :lol:

 

Voor de rest is het nu genieten! jammer dat ik niet op de poetsdag kon zijn, want dat is altijd lachen geblazen! Wellicht de volgende ronde!

 

Heel veel groeten vanuit Den Bosch en fijne dag toegewenst!

 

Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden