Ga naar inhoud
  • 0

Welke telefoonmodule werkt met Samsung Galaxy S.


zwolly

Vraag

Dit zit er nu in mijn 3c.

 

Address 77: Telephone Labels: 3C0-035-730.lbl

Part No SW: 7L6 035 730 HW: 7L6 035 730

Component: Telefon 2209

Revision: 00011000 Serial number: 0000000007033

Coding: 0020055

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: EBDE45F2F5DF6644

 

Daar werkt de Samsung niet echt goed mee, kan wel bellen maar heb geen telefoonboek in MFA.

Nu is dat is ook nog niet zo'n ramp, maar als de telefoon aangemeld is via BT, dan ook geen adresboiek meer via de telefoon zelf. Nu staat er op Ebay deze 5N0035730D en 5N0035730C te koop.

De vraag is nu, zou de huidige module 1 op 1 uit te wisselen zijn door een van deze twee, en hebben we dan een werkend geheel? Of is misschien de firmware te updaten van de gemonteerde module?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De 'D' werkt enkel met wit MFA. De 'C' met beide, deze is echter alleen externe sim compatibel, en ik geloof niet dat de Samsung dat kan... (maar daar ben ik niet zeker van).

Uitwisselen kan zonder meer één op één.

Firmware updaten (indien er al een update beschikbaar is) kan enkel via de dealer en een online verbinding met VW service center.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Over die externe sim kan ik idd niets vinden in mijn toestel.

Dat zou dus betekenen dat een module update geen zin heeft in mijn geval. (rood en groot MFA).

Dus over naar wit MFA met een D versie telefoon module, als ik dit werkend willen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is een optie, een andere optie is een skoda module, maar die gaat een stuk duurder uitkomen (reken op zo'n 100 euro duurder) dan de VW module, juist omdat deze iphone en andere smartphones aankan met een rood MFA, en dus vrij gezocht is.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden