Ga naar inhoud
  • 0

kabelboom achterlichten


Teddemans

Vraag

Ik wil binnenkort een aftermarket set PDC(Conrad) monteren op mijn 3C. Bij mijn 3BG was dit geen enkel probleem, maar wie kan mij vertellen hoe ik bij de kabels kom van mijn achteruit rijlichten?Deze zit op de achterklep!Misschien zijn er ook wel foto's van?En zit daar ook een doorvoer mogelijkheid van mijn draden tbv sensors in de buurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Achter de rechter kofferbekleding zit de stekker naar je klep toe (lichtblauwe 10p stekker), daar zit achteruitrijlicht in.

Als je de bekleding eruit hebt kan je ook aan de rubbers die de doorvoer vormen voor de pdc sensors.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij een variant :

 

Zijbekleding van de achterbank verwijderen (moertje sleutel 10 en naar boven duwen) ,plastiek deel tussen bekleding en stijl verwijderen, alle 'ogen en haken' verwijderen, aan de c-stijl )zit een plastiek pen die je moet losmaken (bovenkant van de achterbank), dan aan de bovenzijde naar binnen toe lostrekken, als de bovenkant (tegen de ruit) los is de achterkant lostrekken, de voorkant over het oog van de achterbank trekken, gordel losmaken uit het plastiek omkadering, en dan het geheel een beetje naar boven tillen en dat zou moeten los zijn...

 

grote beschrijving voor 5 minuutjes werk...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden