Ga naar inhoud
  • 0

Gerommel/gekraak bij sturen rv.


Sander de Vet

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is het enkel met rijden Sander ?

Of hoor je het geluid ook bij stilstand, het kraken met langzaam rijden kan duiden op een draagarm, je hebt onder deze wagen een 4 tal draagarmen onder twee grote en boven twee kleine die aan de schokdemper vastzitten, meestal als er gekraak hoorbaar is, is het meestal de rechte draagarm die het gekraak veroorzaakt.

Daarom is het belangrijk dat je de voorgaande vraag beantwoordt.

Succes

Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, het is geen los binnenscherm, maar bij het sturen (stationair) hoor je het heel erg. Ik heb erbij gezeten terwijl mijn vriendin stuurde, en het is echt bij het wiel, al dan niet het wiel zelf!

Enfin, ik het wiel eraf gehaald, nog even goed gekeken, niks te zien, wiel er weer op (kwam wel erg makkelijk los moet ik zeggen...) en weg geluid!

Nu heb ik een dagje gereden en het geluid was er wel maar minimaal.

Vanmiddag was het weer terug, heb ik het wiel nog even goed aangedraaid, maar hielp niks, wat kan dit nou zijn jongens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo Sander,

 

ik ben even nieuwschierig of je het probleem al hebt opgelost.

en zo ja wat heb je gedaan om het op te lossen

want ik heb namenlijk het zelfde probleem maar ben al een poosje bezig maar kan het niet vinden

denk dat het in de veerpoot zit of in de onderste voorste draagarm.

 

graag hoor ik er wat over gr nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog een vervolg hieraan gekomen? Wij zitten namelijk met hetzelfde probleem als VW-Nick & Sander. Krakend geluid bij stilstaan draaien en oneffenheden in de weg. Bij hogere snelheden merk je het echter wel bij oneffenheden in de weg in tegenstelling tot het probleem bij Sander. Wij verdenken de schokdemper. Zou fijn zijn als jullie even een update geven :)

 

Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden