Ga naar inhoud
  • 0

velgen laten zandstralen en spuiten... waar?


Fopperr

Vraag

Heb geprobeerd om even te zoeken, maar op velgen vind je zoveel.... allemaal niet relevant voor mijn vraag.

 

Weet iemand een bedrijf in de achterhoek/twente dat velgen zandstraat en spuit? Mijn Samarkand beginnen ontzettend af te bladeren door de schade's en wil deze voor volgende winter netjes hebben anders blijft er niks over.

 

Ik kan wel andere 18' wielen gaan kopen, maar vind de samarkands meer als genoeg en het blijven gewoon mooie wielen.

 

Ik hoor graag jullie ervaringen. Wat moet zoiets kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Foppe,

 

Ik heb net bij de Rowi in Baak 4 velgen laten stralen voor € 50,- en 2 uur geleden heb ik ze gestraald en al afgeleverd bij Holtslag in Zutphen.

Volgende week haal ik ze daar weer op, kosten ook iets van € 50 euro per velg.

Stralen doen ze ook bij Holtslag maar wat dan de kosten zijn weet in niet precies.

Holtslag Straal & Poedercoat

Zweedsestraat 5

7202 CK Zutphen

0575-519608

 

Succes,

Albert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

AJV, reactie is beetje laat, maar heb contact gehad met Holtslag over reparatie van de wielen.

 

€60,- per wiel; stralen/schuren, primer, zilverlak en aflakken (hoeveel lagen heb ik niet besproken).

Lijkt mij niet heel veel.

 

Jij bent nog steeds tevreden over de wielen?

 

Hoe is het trouwens met je USB/MP3 speler?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Foppe.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de velgen die ik heb laten doen door Holtslag inmiddels al weer verkocht heb. Ik was zeker tevreden maar het bleek dat de steekmaat van de auto waar ze op zouden komen niet klopte met de velgen :angry:

Helaas mijn fout :(

 

Mijn collega heeft vorige week zijn velgen van zijn Mercedes (kroonkurkvelgen) laten glasparelstralen in Dieren. Ik zal morgen even vragen bij welk bedrijf en wat hij er voor heeft betaald. Het schijnt dat je met glasparelstralen een nog mooier resultaat krijgt.

 

Met de MP3 gaat het goed, ik heb muziek, kan bellen en gebeld worden, en daar gaat het mij om. Alleen begint mijn MFD2 een vreemd geluid te maken, maar daar heb ik al een vraag over gepost. Maar helaas daar is nog geen oplossing voor. Ik hoop dat hij het nog een tijdje volhoud, want ik heb voorlopig genoeg geld aan "spele-dingetjes" voor de Passat uitgegeven. Vanavond nog even een deukje uit de deur laten halen dan dan maar weer gaan sparen voor iets....... :angel:

 

Groeten uit Eefde,

Albert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Albert-Jan, dat was dan een "blonde" actie van je... kan gebeuren.. Maar jammer van het geld en de moeite he.

 

Zandstralen zal wat harder zijn dan glasparelstralen. Hoe fijner er gestraald wordt, hoe gladder het oppervlakte na stralen is.

 

Ik hoor graag wat je collega hiervoor betaald heeft.

 

Een vreemd geluid? Toch niet zo'n zoemend geluidje dat met het toerental van de motor mee gaat?

 

 

thnks vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Foppe,

 

HST® Europe Nederland

Edyweg 24-28

6956 BB Spankeren

T.: 0313-421777

F.: 0313-413744

glasparelstralen, primer spuiten en lakken,

Mijn collega heeft hier € 45,- per velg voor betaald, maar dit zou een vriendenprijs kunnen zijn.

 

Nee, het geluid gaat niet mee met het toerental, ik denk zelf dat het te maken heeft met de kop van de DVD, echter de navigatie werkt wel goed.

Ik durft de boel zelf niet los te trekken om er van binnen in te kijken, want over het algemeen maken mijn handen kapot wat mijn ogen zien. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aha, dat probleem ken ik... daarom begin ik alleen aan dingen die of; niet duur zijn, of niet verder kapot kunnen :wink:.

 

Oh, dan klinkt het zeker alsof de kop continue aan het zoeken is.... Mijn MFD2 DVD begon met zo'n zoekend geluid van de kop van de laser met allerlei mankementen... toen heb ik hem maar weggedaan. Dat was ook de reden dat ik mijn USB/MP3 speler zo kort heb gehad.

 

Ik zou zeggen; verkopen op MP of Ebay en een alternatief halen... RNS510... maar die is natuurlijk weer heel gevoelig voor KLAUTEN, de imitaties ook dus wat dat betreft maakt het niet uit.

 

Ik zal ze tzt eens bellen en een mooi verhaal ophangen, dat lukt me meestal wel... :wink: Thnks iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden