Ga naar inhoud
  • 0

Alarm 3c


Charles16v

Vraag

Mijn Highline 3c variant heeft dus alarm, maar wat voor alarm precies geen idee.

Ben er vandaag achtergekomen.

 

Als ik de ramen openlaat en de arm erin steek gaan de knipperlichten knipperen.

Alleen hoor ik geen sirene. Is het een manier omdeze aan te zetten????? vind het maar raar

 

Als ik de ramen openlaat en en sluit de auto dan gaan ze niet vanzelf dicht. wel als ik de knop inhoud van de afstandbediening. Kan dit ook anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan heb je blijkbaar een amerikaanse versie.... die hebben een echte 'claxon'...

 

De normale europese versie zit achter het rechter voorwiel, achter de modderkuip....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan heb je blijkbaar een amerikaanse versie.... die hebben een echte 'claxon'...

 

De normale europese versie zit achter het rechter voorwiel, achter de modderkuip....

 

grtz, dre

 

Ja achter de kuip bij de bijrijderskant net onder de koplamp aan een steuk. Waar zit de gewone claxon dan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De alarmhoorn zou niet achter de koplamp zitten, maar echt achter het voorwiel, langs de kant van de A-stijl, achter de modderkuip, je dient deze te verwijderen alvorens je de afscherming van de alarmhoorn kan zien.

De echte claxon zit waarschijnlijk ergens vooraan... het moeten er zelfs 2 zijn (hoge en lage toon).

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik zou de modderkuip dr eens afhalen als ik jouw was en eens ff kijken :) zijn maar een paar torx die los moeten

 

Ja dat heb ik gedaaan maar schijnbaar verkeerd gekeken en heb teveel naar voren gekeken. Mede ook omdat ik aan de andere kant meer carosserie zag zitten dus er vanuit ging dat daar niks zou zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden