Ga naar inhoud
  • 0

Achterbumper VV, kan iemand goed spuiten?


Kaneda

Vraag

Heb een kusje van achtere gekregen in december, en is wel allemaal geregeld via verzekering etc.

Kan nadat ik het heb uitgekeerd gekregen van de verzekering het "laten" maken.

Ik heb voor nu gekozen voor skiljan in Capelle aan den Ijssel.

Staat bekend om zijn goede kwaliteit ( is mij verteld :!: )

 

Maar heb de proforma gezien, en best wel geschrokken!

 

Een stuk plastic bumper kost dan 400 Euro.

En dan kom er nog spuiten en montage erbij. En totaal wordt dan dan 960 euro :|

 

Het zal wel zo zijn, maar zou geen hollander zijn als ik niet ging denken, kan dat niet "voordeliger" :?:

m.a.w. Kan ik er wat van overhouden van die 960 euro 8-) En toch nog een mooie "kont" aan overjouden?

Gezien een achterbumper in primer bij winparts 260 kost inc. verzenden.

Wat dus al 140 euro scheelt.

Maar dat spuiten, is dat altijd zo duur, zijn er "goede" voordeligere opties?

Wellicht Forum leden met een eigen spuiterijtje voorhanden? :D

 

de berekening tot nu zou dan zijn.

Budget 960,-

Minus 85,- betaald voor expertise/proforma bij Skiljan.

dan 260,- voor de bumper bij winparts.

Spuiten in kleur ????? ( de lichtblauwe metalic kleur, heb de codes ff niet bij de hand )

Montage = Kratjeboer+doos gevulde koeken :mrgreen:

Nah grapje hoef natuurlijk niet voor niks :)

 

Maar zeg dat spuiten 200, euro is, en 100 voor montage, zou het op 560,- komen, nou rond het af op 600 euro.

Is er restand van 360, met proforma kosten eraf = 275. Is toch leuk om over te houden dacht ik zo :)

Wat dan mooi gebruikt kan worden voor rembloken of schijven, want heb het gevoel dat ze wat schuren af en toe.

 

Of zeggen de kenners hier, "NIETDOEN, laat het aan de profesionals over" ? :angel:

 

Is trouwens een 3BG variant 1,9TDI 07/2001

 

PS zit verder te kijken bij winparts kom ik tegen

http://www.winparts.nl/170/tuning-en-st ... 3bg-varian

Site zeg dat het past! en zijn nog voordeliger ook ( 199,- inplaats van 260)

Zou deze ook passen? is niet alleen voordeliger, maar ook nog wat "leuker" in zo's sporty uitvoering :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik laat volgende week mn achterbumper spuiten voor 250 euro, deze moet wel eerst helemaal kaal gemaakt worden en in de primer gezet worden etc. Het is alleen een spuiter in rozenburg maar ik denk dat er wel spuiterijen zijn die dit klusje voor jou willen klaren, en daar hoeft de kwaliteit niet onder te lijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn auto staat momenteel op rotterdam zuid, bij alacar, had 4 offerte's van rond de 1700 en 1500 , alacar rond de 1100, de gehele voorkant word gespoten, nieuwe motorkap, bumperlassen, en roest weg werken is extra werk. ga eens langs je zal versteld staan wat ze vragen,kost niets de offerte maar je bent wel heel wat wijzer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden