Ga naar inhoud
  • 0

Airbag storing resetten


niwdecire

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan beter versie 409 of hoger (zoals VCDS-Lite) gebruiken, daarin is e.e.a. aan toegevoegd om de kans te minimaliseren dat er wat fout gaat met de airbag controller.

 

Trouwens, waarschijnlijk hoef je je niet eens druk te maken, de kans is redelijk klein dat de desbetreffende airbag controller er bij jou in zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je kan beter versie 409 of hoger (zoals VCDS-Lite) gebruiken, daarin is e.e.a. aan toegevoegd om de kans te minimaliseren dat er wat fout gaat met de airbag controller.

Ik heb al vagcom 311.2n en dat werkt goed dus ik ga niet een andere versie kopen.

 

Trouwens, waarschijnlijk hoef je je niet eens druk te maken, de kans is redelijk klein dat de desbetreffende airbag controller er bij jou in zit...

Hoe bedoel je. :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb al vagcom 311.2n en dat werkt goed dus ik ga niet een andere versie kopen.

Ik heb het woord kopen niet gebruikt; je kan nl. kosteloos upgraden. Maar, als je er tevreden mee bent is 't natuurlijk ook goed.

 

Hoe bedoel je. :?:

De controller die kan vastlopen heeft art. nr. 6Q0-909-605-A. Ik heb een passat uit 2001 en die heeft 6Q0-909-605-C, dus jij hebt of dezelfde of een nog nieuwere versie en dus geen probleem.

 

Zoals Jee13 al zei, gewoon doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb het woord kopen niet gebruikt; je kan nl. kosteloos upgraden. Maar, als je er tevreden mee bent is 't natuurlijk ook goed.

Upgraden kan altijd, kan je de 311.2n dan updaten of wordt het dan een andere versie.

 

De controller die kan vastlopen heeft art. nr. 6Q0-909-605-A. Ik heb een passat uit 2001 en die heeft 6Q0-909-605-C, dus jij hebt of dezelfde of een nog nieuwere versie en dus geen probleem.

 

Zoals Jee13 al zei, gewoon doen.

:thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De controller die kan vastlopen heeft art. nr. 6Q0-909-605-A. Ik heb een passat uit 2001 en die heeft 6Q0-909-605-C, dus jij hebt of dezelfde of een nog nieuwere versie en dus geen probleem.

 

Zoals Jee13 al zei, gewoon doen.

Ben net terug van vakantie en heb de airbag nu maar even gereset.

De controller die er bij mij in zit is de 1C0 909 605 C.

Toch wel lekker dat je zelf de airbag module kan resetten. :thumb::thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De controller die kan vastlopen heeft art. nr. 6Q0-909-605-A. Ik heb een passat uit 2001 en die heeft 6Q0-909-605-C, dus jij hebt of dezelfde of een nog nieuwere versie en dus geen probleem.

 

Zoals Jee13 al zei, gewoon doen.

Ben net terug van vakantie en heb de airbag nu maar even gereset.

De controller die er bij mij in zit is de 1C0 909 605 C.

Toch wel lekker dat je zelf de airbag module kan resetten. :thumb::thumb:

 

Mooi! :thumb:

 

PS: Heb zelf ook de 1C0 909... en niet de 6Q0 909... krijg je met copy/paste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden