Ga naar inhoud
  • 0

Kabelboom op maat van auto?


villyman

Vraag

Ik heb een Passat 4Motion 130 PK uit 2004.

Ik overweeg om en origineel navigatiesysteem aan te schaffen in combinatie met een 6-lader in de koffer (zijkant).

Is de kabelboom daarop voorzien of moet ik extra kabels bijkopen?

Vraag zou ook kunnen luiden: Zijn alle kabelbomen dezelfde en dus op alle opties voorzien?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Tim

 

Waarom wil je een cd wisselaar? Je zou ook bv een Solisto kunnen nemen.

http://www.jncs.nl/overzicht_merken.asp ... shop=3&id=

Goedkoper, meer muziek, makkelijker installeren omdat de Solisto ook bv in je dashboard kastje kan.

 

Antwoord op je vraag. Normaal gesproken wordt een wisselaar met 2 soorten kabels geleverd. 1 van 1.5 mtr, voor in je dashboard kastje of 1 van 5 mtr voor achterin. Die behoor je erbij te krijgen. Wil je voor de wisselaar gaan en krijg je er geen wisselaar kabel van 5 mtr bij, heb ik die wel voor je.

 

grt

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Momenteel zit er een Blaupunkt navigation Rome (of zoiets) in en er is nog een Kenwood apparaat met USB-aansluiting maar ik ben nog van de oude stempel en wil gewoon mijn CD's kunnen afspelen. Zo'n navigatie is wel mooi en handig. Zit de aansluitkabel voor zo'n navigatie al klaar in de kabelboom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De kans is groot dat als je mfd navigatie erin wilt, dat je dashboard naar dubbeldin omgebouwd moet worden. Daarvoor heb je een dubbeldinhouder voor nodig en wat panelen. Misschien kun je ff een fotootje van je dashboard posten.

 

De besturing van de wisselaar loopt door de kabel, als je dat bedoelt. Je hebt dus een wisselaar met 10 cm kabel en een stekker, vervolgens 5 mtr wisselaarkabel met een blauw 8 polig blokje voor aansluiting op mfd1/mcd of een 12 polige stekker voor aansluiting op mfd2, rn-s2, rns510.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden