Ga naar inhoud
  • 0

Stuurwielbediening


Sharky

Vraag

Goedemiddag,

Ik heb een nieuwe Passat in bestelling staan welke eind april afgeleverd zal worden. Nu zie ik verschillende afbeeldingen van het stuurwiel en de stuurwielbediening. Ik zie ze met 4 knoppen aan de linker en rechterkant en ik zie ze met heel veel knoppen aan beide kanten. Wat is het verschil en welke uitvoering kan ik verwachten bij mijn nieuwe wagen? Het betreft een 2.0 TDi, DSG, Executive Plus, Dynamice en R-Line...

 

Groet,

Sharky

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik denk dat dit dezelfde is die ik heb gehad.

 

http://www.autoliefhebber.com/site/imag ... U01407.jpg

 

Het enige verschil is dat je een rond stuur krijgt en niet plat aan de onderzijde. De rest van het dashboard is gelijk aan het plaatje.

Hij krijgt ook een R-line...? Hoort dat stuur met de platte kant daar niet bij? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank voor jullie reacties, ik kan niet wachten tot eind april!

 

Maar wat is nou het verschil tussen de verschillende stuurwielbedieningen, ik bedoel dus de knopjes op het stuur... In de showroom bij de dealer en in de brochure zag ik alleen maar stuurwielen met 4 knopjes links en 4 knopjes rechts. Op internet kwam ik een totaal andere stuurwielbediening tegen, zoals op de foto hierboven van Chasu. Of is deze bediening soms gekoppeld aan het Executive Plus pakket?

 

Groet,

Sharky

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden