Ga naar inhoud

Welke set RVS pedalen?


laguna

Mooiste set RVS pedals  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Mooiste set RVS pedals

    • R-line compleet
      17
    • alternatief
      10


Aanbevolen berichten

Richard,

dit is inderdaad een mooie set en komt overeen met optie 2. Punt is dat daar standaard geen dead pedal bij zit. Hier zie ik 'm wel en ben dus benieuwd of deze passend voor de 3C/B6 te verkrijgen is. Weet je of er bij deze foto ook meer info voorhanden is?

Je ziet namelijk redelijk wat hobbyisme op dit gebied. Mensen die bijvoorbeeld een Pheaton dead pedal met plakband er in plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb zijn verhaal doorgelezen en hij had zijn pedalen bij een vwshop op internet besteld maar over de dead pedal zei ie

niks helaas. ik wil binnenkort gaan uizoeken of een dead pedal van een eos/golf6 of wat anders een beetje past

in een 3C.

 

EDIT; hier het linkje waar ik de foto gevonden heb. http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... 64&page=10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga proberen dit weekend een foto op te diepen van een Amerikaans forum waar de Golf en Passat dead pedal naast elkaar gefotografeerd zijn. Je moet ze namelijk naast elkaar zien om de verschillen te kunnen ontdekken. Het lijkt heel veel op elkaar, maar is net niet gelijk.

Richard, ik ben wel benieuwd naar jouw bevindingen trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of er voor een 3b ook zulke setjes zijn ? vooral de R line maar de TT versie is ook goed ?

En om t nog wat lastiger te maken voor een automaat ?

dacht dat de TT versie toch wel leverbaar moet zijn. je kunt info op doen bij wesgo vwparts of ruud's vwshop.

 

Voor het 3b/3bg model zul je die van een RS6 moeten nemen dat is de TT look een R32 set moet je teveel aanpassen zowel deadplate als pedalen, de pedalen zijn namelijk kleiner dan van de Passat.Ik ben zelf met de R32 set bezig geweest de deadplate heb ik er in gekregen maar moest een hoop aangepast worden met de dremel ,door problemen met de wagen en verhuizing zijn de pedalen er nooit ingekomen die zitten nu in de Leon.

 

R32 en origineel naast elkaar

passatr32projekt005.jpg

 

dit is wat eraf moet

passatr32projekt009.jpg

 

zo word het met aanpassen

passatr32projekt026.jpg

 

 

 

Mvg. Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden