Ga naar inhoud

Andere raam en deurbediening


passatvw

Aanbevolen berichten

Ik verveelde me, dus....

 

Ruit en deurbediening

 

Omdat ik een andere bedieningspaneel heb gekocht via E-bay, heb ik die vervangen met de huidige, omdat ik heb zitten denken

aan het aanbrengen van elektrische ramen achter, die heb ik niet nog niet, dus dacht ik laat ik het maar op beeld vast leggen,

en heb ook gelijk de ‘oude’ los gemaakt om te kijken wat er nu allemaal in zit en misschien deze weer op het net aan te bieden,

maar dan met blauwe Ledjes.

Om het bedieningspaneel te verwijderen heb je alleen een platte schroevendraaier nodig en stevige vingers. 1zy7nh2.jpg

:)

( Bij het verwijderen moet je eerst het rubber naar beneden drukken met je duim)

1zy7p77.jpg

Daarna pak je een schroevendraaier en steekt hem tussen (voorzichtig!) het paneel en de bekleding en je draait de schroevendraaier.

(ik had even geen schroevendraaier bij de hand, dus met de sleutel gedaan :roll: )

1zy7rid.jpg

Dat doe je rondom tot dat hij helemaal los ligt.

Dan is het heel simpel, stekker er uithalen en klaar.

1zy7rtk.jpg

 

Hoe haal hem eruit elkaar:

1zy7see.jpg

je draait met een kruisschroevendraaier de 3 kruisschroeven van de onderkant los:

1zy7tyr.jpg

Als je dan het unit zelf los hebt kan je alle kleine schroeven los maken het zijn er in totaal 7 de zevende zit onder een sticker, die vind je door met je vinger over de sticker te wrijven.:

1zy7uo9.jpg

 

Als die open maakt kan je bij de printplaat en het rubber van de knoppen:

1zy7uzd.jpg

Open:

1zy7vc9.jpg

(let wel op dat je die gele pennetjes niet kwijt raakt)

 

Ziet hier de gele pennetjes:

1zy7wvt.jpg

1zy7xbb.jpg

Nu kan je, als je dat wilt, de Ledjes vervangen met een andere kleur, zoals blauw.

1zy7xwx.jpg

 

En nu alles bij elkaar:

1zy7yp5.jpg

Ik heb op mijn vakantie in Frankrijk nog geen blauwe Ledjes geplaatst,dus ziet het er nu zo uit:

1zy819u.jpg

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt, aan die info :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chippie : tja zoals ik al zei, ik verveelde me :)

@ SilverBullet: voorzie je Problemen?

@ jeroen als je het voorzichtig doet en goed kijkt...slopen kan je alles, maar daar leer je van (tja en dat kan wel wat kosten, maar wel leuk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden