Ga naar inhoud
  • 0

Welke radio voor passat


Jansnaar

Vraag

Heren,

 

Ik ben aan een nieuwe autoradio oe voor in de 3bg. Ik heb nu een grundig en deze heeft wat kuren. Ik ben niet van de opzichtige dingetjes en veel toeters en bellen, hij moet er alleen strak uitzien en in het interieur passen. Nu kan ik die wel vinden natuurlijk, maar ik zoek er eentje waarvan ook de verlichting overeen komt met de interieurverlichting van de auto, rood en blauw dus. Mag ook één van deze kleuren zijn, de grundig die ik nu heb is nl. helemaal rood verlicht, maar dat kwam omdat ik em kocht bij de Audi A3 van toen. maar dit is echter wel dezelfde rode kleur als van de auto.

 

Iemand nuttige tips en/of suggsties??

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Pioneer heeft inderdaad modellen met de bekende blauw/rode verlichting, evenals o.a. Grundig, Sony, VDO Dayton etc. Zelf ben ik een absolute Becker-fan. Fijne radio's, al dan niet gecombineerd met navigatie. Voordeel van Becker'sis dat ze qua lay-out perfect passen bij het design van het dashboard, gemakkelijk in bediening, en vallen mooi in het dashboard zonder die lelijke opvulrandjes om het frontje zoals Pioneer. Absolute aanrader vind ik de Becker Cascade, heb je direct alles in 1.

Overigens heeft Volkswagen Individual de Becker Monza geleverd met VW logo :wink: Helemaal mooi natuurlijk,maar nauwelijks te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog altijd mijn pioneer HD1BT liggen. Komt uit m'n 3Bg, inpluggen en spelen! Juiste stekkers zijn gemonteerd.

Alle mogelijkheden : DVD, 20 Gb hardisk voor MP3, Bluetooth, Navigatie.... en vooral een prima geluidskwaliteit. Schermen aan te sluiten voor achteraan met gescheiden weergave (voor bv. navigatie en radio of cd / mp3, achter DVD), extra video ingang, en zoveel meer....

Nieuwste firmware geinstalleerd (cd meegeleverd), maak hem evenwaardig aan de nieuwere HD3BT, nieuwe kaarten (DVD's meegeleverd)

Toetsverlichting : blauw / rood.

Ook beschikbaar : bijhorende achteruitrijkamera

Meer info : http://www.pioneer.co.uk/nl/products/archive/AVIC-HD1BT/index.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden