Ga naar inhoud
  • 0

Vermoedelijk deurschakelaar kapot?


Thomas

Vraag

De afgelopen tijd heb ik het probleem dat als ik mijn deur open doe, mijn binnenverlichting niet gaat branden en de afbeelding van de bestuurders deur niet brandt op de mfa. Gevolg daarvan als ik lichten aan heb, gaat dus ook de zoemer niet af ;)

 

Dit lijkt mij dus de deurschakelaar, maar waar zit deze en is deze moeilijk zelf te vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zover ik weet zit bij de passat de zogezegde 'deurschakelaar' in het portierslot.

Zitten soort van micro schakelaars in dus de oplossing is het slot vervangen.

 

Gaat om de microschakelaars die kapot gaan in het slot. (zijn los te verkrijgen alleen erg lastig te vervangen)

 

(correct me if i'm wrong)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

He Thomas,

 

Ik heb dit klusje vandaag gedaan. Had een deurslot via marktplaats gekocht en vol goede moet ben ik eraan begonnen. Toen ik het slot eruit had, zag ik dat het van een verkeerde deur was. Bleek RA te zijn, en ik had LV nodig.

 

Toen heb ik de stappen van http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/ gevolgd, en kwam uiteindelijk bij de printplaat. Geen gebroken soldeerpuntjes bij mij. Heb verdrietig alles weer inelkaar gezet :( maar toen ik alles dicht had zitten, werkte en m'n binnenverlichting weer en mijn knopje kwam niet meer omhoog als ik de deuren op slot deed.

 

Ik ben er ongeveer 3 uur mee bezig geweest. Orgineel slot kost trouwens €133.00 bij de dealer. incl of excl btw weet ik niet...

 

Succes!

 

Groetjes Mario

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden