Ga naar inhoud
  • 0

Vervanging voor gestolen RNS 510 in 3C


passatjeTSI

Vraag

Om maar met de deur in huis te vallen: ook mijn RNS 510 is door iemand geleend zonder toestemming... MAW: het dievengilde is één RNS 510 rijker.....

 

Omdat ik geen zin heb te wachten tot de 2e RNS wordt gejat, ben ik op zoek naar een waardige vervanger. Hierbij is mijn oog gevallen op de JVC KW-NX7000, aangezien hier een afneembaar front op zit.

 

Op de site van JVC staan echter alleen maar steriele foto's van het systeem zelf. Voordat ik de knoop doorhak, zou ik graag het systeem ingebouwd willen zien in een Passat. Heeft iemand hier wellicht een foto van voorbij zien komen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Anonymous

Mijn pa wil ook overwegen om het systeem van JVC te aanschaffen in onze nieuwe tweede Passat. Maar dan wil hij een kluis in de kofferbak voor het afneembaar frontje. Is dat wat? Persoonlijk vind ik het geen porem om in zo'n moderne auto een dergelijk systeem te hebben. Maarja je moet wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kluisje in de kofferbak voor het afneembaar frontje??? Lekker handig elke keer je frontje in de kluis leggen als je de auto verlaat en dan als je terug komt weer in je kofferbak om het frontje te pakken.

Lijkt me 1 a 2 dagen niet erg maar denk dat dat wel gaat irriteren na een tijdje en dan gebruik je het kluisje niet meer. ( maar ja zo ben ik en zo is niet iedereen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zeer handig zo een kluis in de kofferbak .

verkoop ze veel aan truckers die er hun waardevolle spullen in achterlaten als ze op een parking staan .

zelf ga ik de jvc kw avx800 installeren in de passat .

kweet nie waarom ze hier zo anti jvc zijn maar de toestellen werken prima hoor heb em nu al een jaar in mijn vivaro zitten en nu komt ie in mijn passat .

ook alles op en aan maar geen afneembaar front .

deze radios zijn veel minder gewild dan de originele rns 500 want daar zoeken ze echt achter .

aan de heren die jvc zo afbreken als ge er zelf nooit een gehad hebt doe er dan zo negatief nie over .

er zijn geen slechte radios meer op de markt , zelf die b merken komen nu met goed werkende toestellen .

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zeer handig zo een kluis in de kofferbak .

verkoop ze veel aan truckers die er hun waardevolle spullen in achterlaten als ze op een parking staan .

 

Oke dit kan ik wel begrijpen maar in de auto voor een afneembaar frontje vind IK het niks. Bij elk ritje in de kofferbak duiken :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Ik zei idd ook al tegen me pa, dat het gewoon irritant is om elke keer weer naar dat kluisje toe te gaan. Maar aan de andere kant, wat ik al zei; je moet op een gegeven moment wel wat. En bij elk systeem zijn er voor en nadelen. Het enige is, hoe groot zou zo'n kluisje zijn? Er hoeft alleen een frontje in, maar zo mooi staat het ook weer niet in je kofferbak. En het systeem van JVC schijnt wel goed te werken, alleen niet met I-pods heb ik gelezen? Ervaringen mee?

 

Verder heb ik (denk ik) niks tegen op de JVC, alleen dat het gewoon niet mooi staat. Maar het is niet mijn auto die van mijn pa, dus veel te kiezen heb ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die NX-7000 van JVC is een supersysteem, de grootte van het kluisje valt ook wel mee.

De leasemaatschappij was het ook beu en stelde dit systeem voor.

 

Zo mooi als origineel is het natuurlijk nooit, maar 's morgens een volgeregende auto aantreffen is ook niet echt prettig.

Met pioneer heb ik geen ervaring, maar de i-pod aansluiting werkt wel goed bij mij, geen problemen mee.

Je moet wel de USB stekkertjes van het I-pod snoer en JVC met elkaar verbinden kwam ik achter.

 

 

Daarbij komt ook nog eens dat ik met de inbouwer kon bespreken waar het kluisje zou komen en

die heeft daar een hele mooie plaats voor n.l.

Tegen de rugleuning van de achterbank, en daar kon ik dan bij komen door het achter portier te openen en de rugleuning even naar voren te klappen.

Bij een collega hebben ze het kluisje tegen de onderkant van de hoedenplank gemonteerd omdat deze een CC heeft en ik een variant.

 

Ik gebruik het kluisje alleen overdag en 's avonds gaat het beeldscherm mee naar binnen, want het kluisje is wel beschermend tegen een snelkraak, maar als ze meer tijd hebben, dan biedt deze niet voldoende bescherming.

 

Ook het bluetooth werkt super, was wel even zoeken hoe ik het moest activeren, maar een kort telefoontje naar de inbouwer was voldoende.

 

Groet

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Dus een kluisje is ook niet echt onhandig op deze manier begrijp ik. Maar je kan het kluisje toch ook via de kofferbak bereiken, is toch ook veel makkelijker? Of is het op een dusdanige manier geplaatst dat dat niet kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Ons syteem zit er inmiddels in. Het is een KW-NT1 geworden, die is nieuwer en mooier. Het werkt prima. Navi doet het goed, geeft ook ruim van te voren aan welke acties ondernomen moeten worden. Alleen stem is soms hakkerig. Bluetooth werkt goed! I-Pod en gekopieerde cd's doen het ook. En bovenal; het scherm kan hier ook eruit gehaald worden, dus geen gezeik meer dat de navi gestolen wordt. Voor meer ervaringen en foto's zie het Passat topic op het Autoweek forum. Of ik kan hier wat foto's neer zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden