Ga naar inhoud
  • 0

Binnenverlichting voor werkt niet.


Groovejunk

Vraag

Altijd fijn als je auto een nieuwe voorruit heeft, maar minder fijn is dan dat je binnenverlichting het niet doet aan de voorkant.

 

Als ik de deuren opendoe, gaat de verlichting niet aan. (achter wel, voor niet)

Als ik de schakelaar verschuif, gaat de verlichting niet aan. (achter wel, voor niet)

 

Als ik nu de LED lampjes (leeslampjes) omdraai, dan doen ze het wel! (maar dan blijven ze continu branden en gaan ze niet meer uit..ook niet bij het sluiten van de auto.)

 

Als ik nu normale lampjes erinduw, dan blijven ze ook branden, ook bij het sluiten van de auto.

 

Middelste lampje doet het helemaal op geen enkele manier.

 

Wie kan mij helpen? Ik heb namelijk geen idee wat er aan de hand kan zijn. Stekker zitten goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee,... maar het wordt nog gekker :

 

Dimmende binnenspiegel werkt ook niet en als ik aan het kabelgootje friemel (die naar de spiegel gaat) dan gaat de ruitenwisser heen en weer...

Maandag de auto maar even bij de dealer neerzetten, want dit is wel heel erg rommelig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, dit is gepruts... tel dat op met hetgeen wat ik in het andere topic schreef over smeer en bende in de auto en je weet wel genoeg. Het is geen groot probleem ofzo, maar je moet wel weer naar de dealer en dan ook nog vertellen dat ze er een zooitje van maken.

 

Heb helaas morgen geen tijd, anders was ik morgen even uit mijn stekker gegaan daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden