Ga naar inhoud

Grill vervangen voor passat 3b Geplaatst..


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

Gast Anonymous

Geachte lezeres.

 

Ben Sinds kort trots bezitter van een passat 3b 2.3 V5 en ook aangestoken met het virus om je auto een btje op te leuken ;)

 

nu heb ik een nieuwe grill gekocht op ebay en reeds ontvangen ( wat trouwens onwijs veel scheelt qwa prijs :D )

 

maar nu is mij vraag hoe zet ik deze grill op de verantwoorde wijze erin heb al btje op inet net gespeurd maar ken niet zoveel vinden en heb ook gekeken zie een paar schroefjes zitten wat mij logisch lijkt dat ik die los moet halen..

 

maar hier nu toch even de vraag hoe ik dit op een goede manier moet aanpakken..

 

Mvg Jerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Ok het grootste probleem wordt dus me moterkap ongrendeling los halen daar heb iedereen last van :P

 

ga morgen ff pielen der mee komt vast wel goed..

 

Thnxx alvast.. als die der op zit komen die foto's van zelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, is inderdaad niet echt een geslaagde constructie. Als je dat rechthoekige randje rond die hendel eerst even losmaakt heb je wat meer speelruimte.

Breek die hendel niet af want om 'm te vervangen moet de motorkap open staan. En je zult net zien dat ie dan dichtvalt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Nee maar als het te makkelijk gaat is er natuurlijk ook geen gein aan ;)

 

nee dat wordt dan knap lastig..

 

dan moet ik maar zonder embleemloze grill rijden en hopen dat ik dan nooit moterpech krijg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Nou ben der mee bezig geweest maar ken dat pokke ding echt nie los krijgen :angry: wordt er niet goed van..

 

denk dan toch maar ff langs de dealer rijden voor de handigheid van de jongens daar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Ja daar heb ik ook naar zitten kijken.. maar hij zit vast geklikt met nokkie's moet je die afbreken dan ofzow ken ze er niet uitdrukken..

 

Tis frustrerend om een nieuwe grill te hebben die nog nie op je auto zit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast Anonymous

Eindelijk is het gelukt.. ( heb ook even de tijd niet gehad om het te doen) maar toch zit die der op nog nie helemaal naar me zin maar nog even de laatste puntjes op de i zetten..

 

maak binnen kort foto's en die zet ik dan in het topic "Ik ben... En Ik rij"

 

Bedankt voor de tips :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden